The Media Insight realizuje kampanię Ahmad Tea

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
The Media Insight realizuje kampanię Ahmad Tea

Właśnie wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa Ahmad Tea London. Działania realizowane są w internecie, głównie w serwisach VoD. Za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy The Media Insight.

Najnowsza kampania herbat Ahmad Tea London realizowana jest online. 30-sekundowy spot wizerunkowy marki emitowany jest m.in. w wiodących kanałach VoD – Player.pl oraz Ipla.tv, na YouTube, a także w innych serwisach video. Spot w przewrotny sposób podkreśla brytyjski rodowód marki Ahmad Tea London, a także ogromną pasję i zamiłowanie do herbaty, które towarzyszą twórcom brandu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To pierwsza adaptacja filmu na rynek polski. Kampania potrwa do końca stycznia 2015 r. Na przyszły rok zaplanowane są także kolejne działania reklamowe. 

Za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiedzialny jest dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach domu mediowego Mindshare Polska. Polską wersję spotu przygotowało Bravo Production, na zlecenie firmy Levant, wyłącznego dystrybutora herbat Ahmad Tea na rynku polskim.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij