Fabryka Komunikacji Społecznej promuje wielokulturowy Białystok

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Fabryka Komunikacji Społecznej promuje wielokulturowy Białystok

Ruszyła kampania „Białystok. Tradycyjnie wielokulturowy”. Za przygotowanie koncepcji i realizację projektu dla Fundacji Dialog kompleksowo odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.

Wykonawca kampanii, której celem jest budowanie dialogu międzykulturowego oraz zwiększenie świadomości białostoczan na kwestie związane ze zwyczajami i dziedzictwem przedstawicieli wielu narodowości, został wybrany w drodze przetargu publicznego. Fundacja Dialog doceniła spójność i założenia strategiczne kampanii oraz pomysły kreatywne zaproponowane przez Fabrykę Komunikacji Społecznej (FKS). W związku z tym agencji powierzono całość działań komunikacyjnych, opracowanie kreacji, produkcję spotu telewizyjnego i radiowego, emisję reklam i zakup mediów oraz działania public relations. Ze strony FKS za koordynację projektu odpowiada Maria Zakrzewska, Project Manager.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Tworząc strategię, a potem kreację zależało nam na tym, aby skupić się na pozytywnym przekazie. Chcieliśmy pokazać, że cudzoziemcy wpisują się naturalnie w codzienne życie Białegostoku. Zarówno logo, hasło, spot telewizyjny, jak i pozostałe elementy kampanii odzwierciedlają te założenia” – mówi Izabela Sałamacha, PR & CSR Director w Fabryce Komunikacji Społecznej.

„Kampania koncentruje się na pojedynczym i wyrazistym przekazie, że nieważne skąd jesteś, jakie masz obyczaje, kolor skóry, światopogląd, jesteśmy sąsiadami, więc tworzymy Białystok razem” – wyjaśnia Marcin Kruhlej z Fundacji Dialog. „Chcielibyśmy wyjść do ludzi, przypomnieć mieszkańcom Białegostoku, jak ważną i charakterystyczną dla naszego miasta cechą była od zawsze jego multikulturowość, a także przybliżyć im obyczaje, wierzenia i dziedzictwo kulturowe ludzi, z którymi często mieszkają po sąsiedzku, a tak naprawdę niewiele o nich wiedzą” – dodaje.

Kampania potrwa do czerwca 2015 r. W tym czasie zaplanowano wiele wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych, których celem będzie integracja mieszkańców. W pierwszym etapie odbędą się warsztaty kulinarne. Następnie organizatorzy przewidzieli warsztaty i pokazy muzyczno-taneczne, a na wiosnę – spotkanie pod szyldem mody i akcesoriów charakterystycznych dla kultur mieszkających w Białymstoku cudzoziemców. Wydarzenie specjalne zaplanowano także z okazji Dnia Dziecka.

Kampanię reklamową, obejmującą m.in. spot telewizyjny i radiowy, reklamy w prasie oraz na nośnikach typu outdoor będzie można śledzić w mediach regionalnych. Na potrzeby kampanii utworzono również stronę internetową oraz profil na portalu Facebook.

Kampania „Białystok. Tradycyjnie wielokulturowy” realizowana jest w ramach projektu „Multi-stok”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich i budżetu państwa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij