Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy lider reklamy biznesowej: serwisy biznesowe Grupy WP w ofercie BAN.pl

Sieć reklamy premium BAN.pl znacząco wzmacnia zasięg dostępny dla marek zainteresowanych powierzchniami biznesowymi w polskim Internecie. Do oferty BAN dołączyła Grupa Wirtualna Polska z serwisami takimi jak WP Finanse czy BizTok.
O autorze
1 min czytania 2014-12-22

Wprowadzenie serwisów GWP skutkuje znaczącym wzrostem zasięgu BAN – według badania Megapanel z października 2014 sieć dociera do 10 mln realnych użytkowników oraz 259 mln odsłon.

„Dołączenie serwisów biznesowych Grupy Wirtualna Polska do naszej oferty to znaczne wzmocnienie linii BAN Biznes. Od teraz, nasi reklamodawcy mogą dotrzeć do niemal 10 milionów realnych użytkowników, generujących prawie 259 mln odsłon!” – mówi Tomasz Pudlis, CEO BAN – „Liczby to jednak nie wszystko, bo zmiana pozytywnie przekłada się również na jakość odbiorców, do których dotarcie umożliwiamy, co potwierdza wysoki Affinity Index dla interesujących naszych reklamodawców grup”. Wskaźnik dopasowania rozszerzonego portfolio serwisów BAN do wpływowego grona użytkowników związanych z biznesem (wiek 25+, wykształcenie średnie+, stanowisko: właściciel, zarząd, dyrektor, manager, kierownik, przedsiębiorca) to według październikowego badania Megapanel Gemius/PBI aż 132,34.

Efektywna współpraca pomiędzy BAN i serwisami biznesowymi Grupy Wirtualna Polska nastąpi z początkiem stycznia nadchodzącego roku. Aktualnie trwają prace nad rozszerzoną ofertą produktową i cenową.

Sieć reklamy premium BAN obok serwisów biznesowych GWP aktualnie współpracuje z najważniejszymi wydawcami serwującymi wysokiej jakości treści biznesowe i lifestyle’owe. To między innymi:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Grupa Money.pl (Money.pl, Menstream.pl, iWoman.pl, e-prawnik.pl, Interaktywnie.com),
  • Agora (Wyborcza.pl, Pieniadze.Gazeta.pl, Czterykaty.pl, Domosfera.pl),
  • LinkedIn.com,
  • Motor-Presse Polska (Menshealth.pl, Womenshealth.pl, Runners-World.pl),
  • Endomondo.com.