Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Olej Kujawski – naturalne źródło Omega-3

Agencja Ars Thanea prowadzi działania online, wspierające kampanię wizerunkową produktu ZT „Kruszwica“ S.A.. Współpraca obejmuje stworzenie koncepcji kreatywnej i wdrożenie unikalnej strony internetowej oraz przeprowadzenie kampanii digital.
O autorze
1 min czytania 2015-01-08

Na potrzeby kampanii wizerunkowej – Olej Kujawski naturalne żródło kwasów Omega-3, Agencja Ars Thanea przygotowała strategię komunikacji serwisu www.naturalnezrodlo.pl. Celem strategicznym stworzenia strony była prezentacja benefitu oleju Kujawskiego jakim jest wysoka zawartość kwasu Omega–3.

„Często Omega-3 kojarzy się z produktami leczniczymi a nie każdy z nas wie, że to nasz rodzimy Olej Kujawski jest naturalnym źródłem tego cennego składnika. Co więcej olej rzepakowy, jakim jest Olej Kujawski, zawiera nawet 10 razy więcej kwasów Omega-3, niż powszechnie uważana za zdrową oliwa z oliwek.“ — mówi Roman Łoziński, strategy director w Ars Thanea.

„Wyzwaniem okazało się osadzenie naukowo brzmiącej nazwy „Omega-3” w naturalnym i tradycyjnym świecie marki „Kujawski”. Postanowiliśmy umożliwić osobiste doświadczenie kojącej siły natury, a przy okazji opowiedzieć o naturalnym pochodzeniu Omega-3 i oleju Kujawskiego“ — dodaje Wojciech Łebski, senior creative Ars Thanea.

Strona internetowa jest wsparciem kampanii przygotowanej przez agencję PZL, która ruszyła w październiku 2014.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing