Na potrzeby kampanii wizerunkowej – Olej Kujawski naturalne żródło kwasów Omega-3, Agencja Ars Thanea przygotowała strategię komunikacji serwisu www.naturalnezrodlo.pl. Celem strategicznym stworzenia strony była prezentacja benefitu oleju Kujawskiego jakim jest wysoka zawartość kwasu Omega–3.
„Często Omega-3 kojarzy się z produktami leczniczymi a nie każdy z nas wie, że to nasz rodzimy Olej Kujawski jest naturalnym źródłem tego cennego składnika. Co więcej olej rzepakowy, jakim jest Olej Kujawski, zawiera nawet 10 razy więcej kwasów Omega-3, niż powszechnie uważana za zdrową oliwa z oliwek.“ — mówi Roman Łoziński, strategy director w Ars Thanea.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Wyzwaniem okazało się osadzenie naukowo brzmiącej nazwy „Omega-3” w naturalnym i tradycyjnym świecie marki „Kujawski”. Postanowiliśmy umożliwić osobiste doświadczenie kojącej siły natury, a przy okazji opowiedzieć o naturalnym pochodzeniu Omega-3 i oleju Kujawskiego“ — dodaje Wojciech Łebski, senior creative Ars Thanea.
Strona internetowa jest wsparciem kampanii przygotowanej przez agencję PZL, która ruszyła w październiku 2014.
Słuchaj podcastu NowyMarketing