Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, które można porównać do standardów zachodnich, nowoczesnych przedsiębiorstw.

Celem kampanii jest umocnienie pozycji Grupy Pracuj, jako profesjonalnego a zarazem przyjaznego pracodawcy. Przekaz kampanii koncentruje się na pokazaniu firmy jako miejsca o wyjątkowej atmosferze, którą tworzą ludzie w niej zatrudnieni. W sesji zdjęciowej udział wzięli pracownicy Grupy, którzy sami zgłosili chęć uczestnictwa w kampanii. Zdjęcia realizowane były w centrali firmy w Warszawie, aby pokazać panującą w niej atmosferę i biuro, w którym pracownicy mają możliwość dowolnej aranżacji przestrzeni wokół siebie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Grupę docelową kampanii stanowią potencjalni kandydaci do pracy w trzynastu oddziałach Grupy Pracuj w całej Polsce. Aktualnie oferty pracy można znaleźć w takich obszarach, jak: sprzedaż, obsługa klienta, rozwój oprogramowania, administracja biurowa, prawo, hr oraz marketing. Zatrudnienie w Grupie daje możliwość pracy dla jednej z trzech marek - Pracuj.pl, eRecruiter lub emplo.

W kampanii wykorzystana została także informacja o tytule Najlepszego Pracodawcy przyznawanego w rankingu Aon Hewitt. Grupa Pracuj S.A. w tym roku awansowała do ścisłej czołówki uzyskując III miejsce w kategorii dużych przedsiębiorstw, a sam tytuł został firmie przyznany po raz piąty z rzędu. Ranking powstaje w oparciu o ankiety przeprowadzane wśród pracowników, dlatego wyróżnienie jest tym cenniejsze dla pracodawcy i staje się automatycznie wskaźnikiem jakości firmy dla poszukujących pracy.

Kampania employer brandingowa zaplanowana została od 7 do 23 stycznia i prowadzona będzie w Internecie, przy wsparciu działań outdoorowych w Warszawie. Billboardy z kampanią będzie można zobaczyć na dziesięciu stacjach warszawskiego metra oraz podczas jednodniowej akcji na CityInfo w metrze i autobusach. W Internecie wykorzystane zostaną własne nośniki Grupy Pracuj czyli: fanpage Pracuj.pl na Facebooku, banery reklamowe na stronie www.pracuj.pl i www.grupapracuj.pl oraz nowy, stworzony na potrzeby kampanii Profil Pracodawcy Grupa Pracuj na www.pracuj.pl. W ramach działań zaplanowano także mailingi i kampanię banerową na Facebooku.

Wszystkie reklamy prowadzą na landing page akcji, na którym zamieszczone są wszystkie aktualne ogłoszenia o pracę w Grupie Pracuj. Ci kandydaci, którzy nie znajdą w tym momencie interesujących dla siebie propozycji pracy, mogą zostawić swoje CV w bazie kandydatów z myślą o kolejnych rekrutacjach.

Kampanię po stronie Grupy Pracuj koordynuje Donata Wiatrowska, która odpowiada w firmie za działania z zakresu employer brandingu. Kampania została przygotowana wspólnie z Agencją Up.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij