Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agnieszka Jurkiewicz przechodzi z MSLGROUP do Discovery Networks

Od stycznia 2015 do zespołu Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East & Africa (CEEMEA), oddziału Discovery Communications, największego nadawcy płatnej telewizji na świecie, dołączyła Agnieszka Jurkiewicz.
O autorze
0 min czytania 2015-01-12

Agnieszka, zajmując stanowisko Corporate Communications Manager CEN, raportuje bezpośrednio do Anny Kozerskiej, Communications Director CEEMEA i odpowiedzialna jest za umacnianie wizerunku oraz zarządzanie reputacją Discovery Networks w Polsce, na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.

Agnieszka Jurkiewicz posiada blisko 7-letnie doświadczenie w branży komunikacji i public relations. Kompetencje zdobywała w MSLGROUP, agencji PR będącej częścią grupy Publicis, trzeciej największej grupy reklamowej na świecie, gdzie odpowiedzialna była m.in. za strategiczną komunikację wspierającą biznesowe cele Discovery Networks CEEMEA. Kierowała także zespołem obsługującym kanały Factual (w tym flagowy Discovery Channel) oraz lifestyle (w tym TLC i ID). Wcześniej koordynowała projekty dla takich marek, jak Procter & Gamble, VIACOM, Carrefour, Panasonic.