Agnieszka, zajmując stanowisko Corporate Communications Manager CEN, raportuje bezpośrednio do Anny Kozerskiej, Communications Director CEEMEA i odpowiedzialna jest za umacnianie wizerunku oraz zarządzanie reputacją Discovery Networks w Polsce, na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.
Agnieszka Jurkiewicz posiada blisko 7-letnie doświadczenie w branży komunikacji i public relations. Kompetencje zdobywała w MSLGROUP, agencji PR będącej częścią grupy Publicis, trzeciej największej grupy reklamowej na świecie, gdzie odpowiedzialna była m.in. za strategiczną komunikację wspierającą biznesowe cele Discovery Networks CEEMEA. Kierowała także zespołem obsługującym kanały Factual (w tym flagowy Discovery Channel) oraz lifestyle (w tym TLC i ID). Wcześniej koordynowała projekty dla takich marek, jak Procter & Gamble, VIACOM, Carrefour, Panasonic.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024