Inka w nowych opakowaniach dostępna będzie na półkach sklepowych od stycznia 2015 roku.
Nowe opakowanie Inki
Klasyczną Kawę Inkę zna każdy Polak. To jeden z nielicznych polskich produktów, który może pochwalić się taką rozpoznawalnością – wspomagana znajomość marki to aż 92 proc.. Kategoria kaw zbożowych na rynku kaw w Polsce wciąż się rozwija i odnotowuje wzrosty z roku na rok. (źródło: Nielsen – dane YTD DJ14 ). Marka Inka jest liderem i synonimem tej kategorii. Jej udziały w długim okresie rosną i wynoszą – ilościowo 57 proc. i wartościowo 64 proc. (źródło: Nielsen – dane YTD DJ14 ).
Zobacz również
Nowe opakowanie oraz hasło „Dobra w swej naturze” ma podkreślić naturalność składników kawy, walory smakowe produktu i ułatwić czytanie etykiet. Inka to polska kawa z tradycjami, ale doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy związane ze zdrowym i świadomym żywieniem. Dlatego zdecydowaliśmy się też na nowe logo, apetyczną prezentację kawy, świeże, żywe zboża i kluczowe benefity na froncie opakowania – informuje Marta Pawlas, Brand Manager marki.
Walory odżywcze i smakowe klasycznej Inki to efekt oryginalnej receptury z 1971 roku. Do dziś kawa jest kompozycją składników pozyskiwanych w Polsce: jęczmienia, żyta, cykorii i buraków cukrowych. Wysoka zawartość zbóż sprawia, że Inka jest łagodna i pełnowartościowa. Może być pita przez dzieci od 3 roku życia, kobiety w ciąży i karmiące.
Warianty:
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Więcej smaku na opakowaniu
Poza klasyczną Kawą Inką, nową szatę graficzną otrzymały też jej warianty smakowe. Odpowiednie elementy graficzne podkreślają smak mleka, karmelu i czekolady – jednocześnie obiecując sięgającym po nią łasuchom subtelny aromat i naturalność składników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Inka smakowa: z mlekiem, karmelowa, czekoladowa – 200 g
Kawa Inka w wersji funkcjonalnej
Na bazie tradycyjnej receptury powstały także nowe warianty Inki wzbogacone o błonnik, magnez, wapń i witaminy. Tu także pojawiły się zmiany w grafice opakowania. Poza podkreśleniem benefitów kawy znacznie wyraźniej widoczna jest informacja o dodatkowych składnikach.
Inka wzbogacona: Błonnik, Magne, Wapń i witaminy – 100 g
Kawa Inka w nowych opakowaniach będzie dostępna na półkach sklepowych w całym kraju od 1 stycznia 2015 roku. Cena kawy pozostanie bez zmian.