Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła rywalizacja w Blogu Roku 2014

Choć konkurs na najlepszy blog ruszył dopiero 14 stycznia to odnotowano już ponad 830 zgłoszeń. Jak dotąd największą popularnością cieszy się kategoria „Pasje i twórczość”, w której rywalizuje już ponad 130 blogerów. Zgłoszenia można przesyłać do 3 lutego 2015 roku.
O autorze
1 min czytania 2015-01-20

Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali 3 marca 2015 roku.

Za sprawą dziewięciu poprzednich edycji konkurs zdążył już zyskać swoją renomę. Świadczyć może o tym chociażby tak duża ilość zgłoszeń w tegorocznej edycji. Obecnie najbardziej popularna jest kategoria „Pasje i twórczość”, w której jurorem jest Michał Piróg. Jednak dużym powodzeniem cieszą się także kategorie takie jak „Lifestyle” czy „Życie i społeczeństwo”, w których odnotowano już po ponad 100 zgłoszeń oraz „Specjalistyczne i firmowe” (95 zgłoszeń) i „Blogi nastolatków” (91 zgłoszeń).

Do konkursu o tytuł Bloga Roku 2014 mogą zgłaszać się wszyscy blogerzy, niezależnie od tego na jakiej platformie blogują. Finalistów nominują internauci w głosowaniu SMS, a ostatecznego wyboru spośród poszczególnych jedenastu kategorii dokonają jurorzy. W jubileuszowej edycji to zacne grono tworzą:

Martyna Wojciechowska (Podróże), Karol Okrasa (Kulinarne), Edyta Jungowska (Parentingowe), Kamil Durczok (Życie i społeczeństwo), Margaret (Blogi Nastolatków), Michał Piróg (Pasje i twórczość), Tomasz Raczek (Literackie i kulturalne), Dorota Gardias (Lifestyle), Maja Sablewska (Moda i uroda), Michał Szafrański (Specjalistyczne i firmowe).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po raz pierwszy wybrany zostanie także Tekst Roku. Autora najlepszego wpisu blogowego wskaże Joanna Bator – pisarka, jurorka międzynarodowej Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, laureatka Nagrody Literackiej Nike.

Równolegle z oceną blogów przez Kapitułę Konkursu trwać będzie wybór Bloga Blogerów, który będzie nominowany spośród wszystkich blogów, zakwalifikowanych pod ocenę Jury. Podstawą rankingu będzie analiza liczby wzmianek oraz analiza interaktywności pod wpisami (komentarze, like’i, share’y). Nagrodą główną w konkursie jest kultowy Fiat 500.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od pierwszej edycji Bloga Roku, która odbyła się w 2005 roku w plebiscycie udział wzięło 155 tysięcy blogów, a wyróżnienia zdobyło 200 autorów. W zeszłym roku najlepszy okazał się Konrad Kruczkowski z Haloziemia.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Czy ten konkurs jest ważny? Jeśli jesteś blogerem, to jest to najważniejszy konkurs, w jakim możesz wziąć udział. W moim życiu zdrowo namieszał – mówi Michał Szafrański, autor Bloga Roku 2013.

Terminarz Konkursu:

14.01.2015 – 03.02.2015 – zgłaszanie blogów do konkursu
03.02.2015 – 10.02.2015 – nominowanie blogów (głosowanie SMS)
10.02.2015 – 17.02.2015 – wybór 3 nominowanych blogów w kategoriach tematycznych
17.02.2015 – ogłoszenie nominacji Jury z poszczególnych kategorii tematycznych
03.03.2015 – ogłoszenie wyników podczas uroczystej gali

Szczegóły oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie.