Ruszyła kampania Vision Express przygotowana przez San Markos

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kampania Vision Express przygotowana przez San Markos

Ruszyła kampania telewizyjna realizowana przez San Markos dla Vision Express, związana z 20-leciem marki na polskim rynku. Kampania ATL wspierana jest działaniami BTL.

Vision Express to lider rynku, od 20 lat świadczący najwyższej jakości usługi z zakresu kompleksowej opieki i  ochrony wzroku. Dzięki długoletniemu doświadczeniu marka wie, czego potrzebują jej klienci, a oferując gwarancję na swoje produkty i usługi, doszła do perfekcji w tym, co robi. Z tego też powodu kampania wizerunkowa marki Vision Express została oparta na nowej platformie komunikacyjnej jaką jest „Ekspert” i przedstawia markę jako specjalistę w dziedzinie dbania o wzrok, służącego pomocą od 20 lat. Idea kreatywna wykorzystuje sytuacje z życia klientów marki, w których zawsze pojawia się osoba Eksperta, uświadamiającego i pomagającego rozwiać problem ze wzrokiem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii wizerunkowej została przygotowana kampania telewizyjna prowadzona na wybranych kanałach m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wspierana przez kampanię prasową w magazynach kobiecych oraz szeroki zakres działań BTL.

„Celem komunikacji jest wykreowanie silnej relacji klientów z marką, złożenie obietnicy, która zachęci nowych klientów do wyboru Vision Express, a obecnych umocni w przekonaniu, że warto pozostać z marką na dłużej. Nowa kampania pokazuje eksperta, który pojawia się w naszym życiu wszędzie tam, gdzie mamy problemy ze  wzrokiem np. przy porannej lekturze gazety, odczytaniu wskazań nawigacji w samochodzie, czy też przy czytaniu informacji z opakowań kosmetyków. Marka w każdej przedstawionej przez nas sytuacji w prosty i  czytelny sposób odpowiada na potrzeby klienta.” – podkreśla Piotr Sroka z Agencji San Markos

„Wybierając zaproponowaną przez San Markos platformę kreatywną wierzymy, że marka Vision Express zbuduje swój wizerunek jako eksperta. Kampania daje możliwość spójnej i wielokanałowej komunikacji, a to pozwoli nam na umocnienie pozycji lidera na rynku. Liczymy na jej pozytywne przyjęcie wśród klientów.” – mówi Andrzej Dalkowski dyrektor marketingu Vision Express

Agencja San Markos jest odpowiedzialna za materiały reklamowe, poprowadzi działania obejmujące komunikację ATL i BTL, internet oraz prasę.

Spot kampanii można obejrzeć pod linkiem.

Reżyser spotu: Wojciech Smarzowski

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij