Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ustronianka została Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski

Ustronianka, znany producent napojów i wód mineralnych, została oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.
O autorze
1 min czytania 2015-01-22

Podpisanie umowy sponsorskiej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której Ustronianka uzyskała tytuł “Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, odbyło się w Warszawie w dniu 19 stycznia 2015 r. Firma będzie sponsorem drużyny narodowej w trakcie eliminacji EURO 2016 oraz podczas turnieju finałowego mistrzostw Europy we Francji.

Michał Brożek, właściciel firmy Ustronianka powiedział: „Jesteśmy polską firmą, która od wielu lat wspiera polskich sportowców i cieszymy się, że dzięki podpisanej umowie, możemy aktywnie uczestniczyć w sukcesach naszej Drużyny Narodowej”. Założona w 1980 roku przez Michała Bożka firma Ustronianka, to obecnie jedna z nielicznych w pełni polskich, rodzinnych firm w branży rozlewniczej, która z sukcesem konkuruje na rynku z międzynarodowymi koncernami. Ustronianka posiada jedne z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w naszym kraju, w których zatrudnienie znajduje blisko pół tysiąca osób.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać sponsora z tak długą i bogatą tradycją. W naszej piramidzie sponsorskiej Ustronianka jest ostatnim podmiotem, który uzyskał tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski. Jesteśmy przekonani, że sponsorowanie drużyny narodowej przyniesie Ustroniance wiele korzyści, które przełożą się na dalszy dynamiczny rozwój firmy oraz rozpoznawalność marki Ustronianka” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

W ramach podpisanej umowy, wraz z tytułem „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, zyskała też prawo do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Logotyp firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing