OnOff

Natalia Hatalska, autorka bloga hatalska.com, opublikowała nowy film dokumentalny dotyczący Generacji Z. Seria OnOff, w ramach której powstał materiał o Generacji Z, to nowy cykl poświęcony trendom społecznym. Film wpisuje się w trend produkcji treści wideo i tworzenia premium content.
O autorze
1 min czytania 2015-01-26

Natalia Hatalska, autorka bloga hatalska.com, uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce, mówiąc o nadchodzących trendach, regularnie wspominała o tym, że rok 2015 będzie rokiem wideo. Idąc zgodnie z trendami produkcji treści wideo i premium content, Hatalska opublikowała nowy film dokumentalny w ramach cyklu OnOff.

Seria OnOff to cykl trzech odcinków poświęconych trendom społecznym – zwłaszcza na styku świata online i offline. Pierwszy odcinek cyklu OnOff poświęcony jest Generacji Z. Film poparty został ogólnie dostępnymi badaniami, obserwacjami, rozmowami zarówno z dziećmi, jak i ich rodzicami.

W ramach pierwszego odcinka serii Hatalska zmierzyła się ze stereotypami wokół Generacji Z.

To pokolenie różni się znacząco zarówno od Millennialsów, jak i od Generacji X. Na temat Generacji Z jest wciąż mało dostępnych badań. Obecnie prowadzone projekty skupiają się mocno na Millennialsach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wokół Generacji Z narosło sporo stereotypów. Mówi się między innymi, że to pokolenie, które nadmiernie korzysta z technologii. Dostępne badania mówią o negatywnym wpływie internetu na młodzież, o ich nieumiejętności nawiązywania relacji.

Część stereotypów w trakcie trwania projektu udało się obalić – m.in. to, że współczesne dzieci wolą kontakt za pomocą urządzeń mobilnych niż kontakt bezpośredni. Część stereotypów została potwierdzona, np. niezależnie od płci, dzieci wytrwale grają w gry komputerowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kilka słów od autorki o projekcie OnOff i pierwszym odcinku Generacja Z.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Partnerem Strategicznym cyklu OnOff jest Orange.

Za realizację filmu odpowiada studio produkcyjne OnlyOnly.