TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OnOff

Natalia Hatalska, autorka bloga hatalska.com, opublikowała nowy film dokumentalny dotyczący Generacji Z. Seria OnOff, w ramach której powstał materiał o Generacji Z, to nowy cykl poświęcony trendom społecznym. Film wpisuje się w trend produkcji treści wideo i tworzenia premium content.
O autorze
1 min czytania 2015-01-26

Natalia Hatalska, autorka bloga hatalska.com, uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce, mówiąc o nadchodzących trendach, regularnie wspominała o tym, że rok 2015 będzie rokiem wideo. Idąc zgodnie z trendami produkcji treści wideo i premium content, Hatalska opublikowała nowy film dokumentalny w ramach cyklu OnOff.

Seria OnOff to cykl trzech odcinków poświęconych trendom społecznym – zwłaszcza na styku świata online i offline. Pierwszy odcinek cyklu OnOff poświęcony jest Generacji Z. Film poparty został ogólnie dostępnymi badaniami, obserwacjami, rozmowami zarówno z dziećmi, jak i ich rodzicami.

W ramach pierwszego odcinka serii Hatalska zmierzyła się ze stereotypami wokół Generacji Z.

To pokolenie różni się znacząco zarówno od Millennialsów, jak i od Generacji X. Na temat Generacji Z jest wciąż mało dostępnych badań. Obecnie prowadzone projekty skupiają się mocno na Millennialsach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wokół Generacji Z narosło sporo stereotypów. Mówi się między innymi, że to pokolenie, które nadmiernie korzysta z technologii. Dostępne badania mówią o negatywnym wpływie internetu na młodzież, o ich nieumiejętności nawiązywania relacji.

Część stereotypów w trakcie trwania projektu udało się obalić – m.in. to, że współczesne dzieci wolą kontakt za pomocą urządzeń mobilnych niż kontakt bezpośredni. Część stereotypów została potwierdzona, np. niezależnie od płci, dzieci wytrwale grają w gry komputerowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kilka słów od autorki o projekcie OnOff i pierwszym odcinku Generacja Z.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Partnerem Strategicznym cyklu OnOff jest Orange.

Za realizację filmu odpowiada studio produkcyjne OnlyOnly.