TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

GG i Open FM w ofercie Goldbach Audience

Goldbach Audience podpisał umowę z GG Network, właścicielem komunikatora GG. Umowa obejmuje sprzedaż powierzchni reklamowej w GG oraz na platformie radiowej Open FM.
O autorze
1 min czytania 2015-01-26

GG Network powiększa grono partnerów Goldbach Audience. Od stycznia 2015 sieć zajmie się wyłącznościowo sprzedażą powierzchni reklamowej w najpopularniejszym polskim komunikatorze internetowym – GG. Prócz tego umowa obejmuje również obsługę platformy radiowej Open FM. Goldbach Audience jest pierwszym od wielu lat biurem sprzedaży, z którym GG Network podjął współpracę. Tym samym Goldbach przejmuje obowiązki pełnione dotychczas przez Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG Network.

– „GG oferuje powierzchnię reklamową, z którą pod względem zasięgu niewiele miejsc w polskim Internecie może się równać. Z komunikatora korzysta ponad 3 miliona osób, a 70 proc. użytkowników to osoby w wieku 7-44 lata. To ogromny potencjał. Jesteśmy pewni, że wiemy jak go wykorzystać” – mówi Adam Siedlecki, dyrektor sprzedaży w Goldbach Audience.

Zdaniem Adama Siedleckiego zasięg to nie jedyny atut GG dla potencjalnych reklamodawców. – „Pamiętajmy też o oddziaływaniu wizerunkowym. Rok temu marka GG została uznana za najmocniejszą i najchętniej polecaną w badaniu zleconym przez „Rzeczpospolitą” oraz uzyskała tytuł „Created in Poland” Superbrands. Zaufanie konsumentów do GG na pewno pozytywnie wpływa na postrzeganie publikowanych w komunikatorze reklam” – dodaje.

Open FM to z kolei najpopularniejsza w polskim Internecie platforma radiowa, oferująca 98 tematycznych kanałów muzycznych – od takich oferujących popularne gatunki, jak pop i rock po bardziej niszowe, jak np. muzyka filmowa. Według badań Megapanelu łączny czas słuchania radia to 6,5 miliona godzin miesięcznie, a jego zasięg oscyluje w granicach 2 milionów użytkowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oferta reklamowa GG obejmuje baner w oknie rozmowy, oknie kontaktów oraz w komunikacie startowym. Reklamodawcy zainteresowani ofertą Open FM mogą wybierać spośród m.in. reklamy pre- roll (video lub audio) bądź spotu w jednym z bloków reklamowych, emitowanych co pół godziny.

– „Tak duży zasięg, różnorodna oferta formatów oraz szerokie możliwości targetowania przekazu umożliwiają dopasowanie oferty do potrzeb każdego reklamodawcy, tak by efektywność przeprowadzanych kampanii była jak największa” – zapewnia Karol Skorupski, dyrektor Biura Reklamy GG Network.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się