Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Progressivo odpowiedzialne za rebranding MISBHV

MISBHV – jedna z najlepszych streetwearowych marek odzieżowych w Polsce – powierzyła projekt odświeżenia swojej identyfikacji wizualnej łódzkiemu studiu graficznemu Progressivo. Nowy koncept graficzny i logo zostały po raz pierwszy wykorzystane w kolekcji na jesień/zimę 2014.
O autorze
1 min czytania 2015-01-26

Wraz z nową identyfikacją wizualną, którą przygotowało Progressivo, MISBHV rozpoczyna kolejny etap międzynarodowego rozwoju. Nowe logo i sygnet MBH wyeksponowano m.in. na podartych dżinsach, bluzach, płaszczach i detalach kolekcji.

Współpraca z MISBHV była dla nas dużym wyzwaniem i przyjemnością – komentuje Piotrek Okrasa, art director i współwłaściciel Progressivo. – Z jednej strony musieliśmy uwzględnić to, co decyduje obecnie o rozpoznawalności brandu na arenie międzynarodowej, z drugiej zaś stworzyć nową, świeżą identyfikację, adekwatną do obecnej pozycji firmy na rynku modowym i skali jej działania. Ponieważ elementami rozpoznawczymi MISBHV były zawsze odważne graficzne nadruki, zdecydowaliśmy się na proste znaki, które mogą funkcjonować w każdym kontekście, niezależnie od trendów.

W ramach rebrandingu zadbano o spójny i jednolity przekaz wizualny obejmujący wszelkie obszary funkcjonowania marki. Odświeżono znak, a także wszystkie materiały drukowane, opakowania oraz komunikację in-store.

Progressivo jest jednym z najbardziej doświadczonych studiów graficznych w Łodzi, działającym nieprzerwanie od 12 lat. W swoim dorobku posiada m.in. projekty dla Łódź Design Festival, Targów Wiedzy Graficznej, Festiwalu Dobrego Smaku, 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland oraz dla marek Gatta, Dermedic, Hoesch czy Bayer.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj