Spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska wspierają wejście do kin „Pingwinów z Madagaskaru”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska wspierają wejście do kin „Pingwinów z Madagaskaru”

Ruszyła kampania wspierająca Pingwiny z Madagaskaru, jedną z największych tegorocznych premier kinowych. Animacja jest kontynuacją serii „Madagaskar” – jednego ze światowych hitów wytwórni DreamWorks w ostatnich latach.

Ostatnią część Madagaskaru obejrzało w kinach ponad 1,75 mln widzów. Wsparcie mediowe obejmuje m.in. kampanię w telewizji, OOH, działania na Facebooku z wykorzystaniem fan page’a „Chodzę do Kina”, a także serię eventów w galeriach handlowych w 8 największych miastach Polski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix, za kampanię odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network: dom mediowy Vizeum oraz Posterscope i Isobar Polska.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij