Ostatnią część Madagaskaru obejrzało w kinach ponad 1,75 mln widzów. Wsparcie mediowe obejmuje m.in. kampanię w telewizji, OOH, działania na Facebooku z wykorzystaniem fan page’a „Chodzę do Kina”, a także serię eventów w galeriach handlowych w 8 największych miastach Polski.
Spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska wspierają wejście do kin „Pingwinów z Madagaskaru”
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 28.01.2015
- 2 min czytania
0 udostepnień

Ruszyła kampania wspierająca Pingwiny z Madagaskaru, jedną z największych tegorocznych premier kinowych. Animacja jest kontynuacją serii „Madagaskar” – jednego ze światowych hitów wytwórni DreamWorks w ostatnich latach.