Starcom nowym domem mediowym Lindt & Sprüngli Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Starcom nowym domem mediowym Lindt & Sprüngli Poland

Firma Lindt & Sprüngli Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą został dom mediowy Starcom z grupy Starcom MediaVest.Firma Lindt & Sprüngli Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą został dom mediowy Starcom z grupy Starcom MediaVest.

Agencja zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich produktów należących do Lindt & Sprüngli, obecnych na polskim rynku. Wybór Starcomu poprzedzony został kilkuetapowym przetargiem, w którym brał udział również Maxus, dom mediowy dotychczas obsługujący Lindt & Sprüngli. - Na poszczególnych etapach przetargu oceniane było zarówno podejście strategiczne, dedykowany zespół jak i warunki zakupu mediów – powiedziała Beata Kłęk Marketing Director Lindt & Sprüngli (Poland).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koordynacją procedur przetargowych zajmowała się firma audytorska Media Strategy.

Wartość budżetu jaki firma Lindt & Sprüngli zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe swoich produktów w 2015 r. nie została ujawniona. Pierwsze aktywacje, którymi zajmie się Starcom, pojawią się w lutym br.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij