Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Starcom nowym domem mediowym Lindt & Sprüngli Poland

Firma Lindt & Sprüngli Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą został dom mediowy Starcom z grupy Starcom MediaVest.Firma Lindt & Sprüngli Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą został dom mediowy Starcom z grupy Starcom MediaVest.
O autorze
0 min czytania 2015-01-28

Agencja zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich produktów należących do Lindt & Sprüngli, obecnych na polskim rynku. Wybór Starcomu poprzedzony został kilkuetapowym przetargiem, w którym brał udział również Maxus, dom mediowy dotychczas obsługujący Lindt & Sprüngli. – Na poszczególnych etapach przetargu oceniane było zarówno podejście strategiczne, dedykowany zespół jak i warunki zakupu mediów – powiedziała Beata Kłęk Marketing Director Lindt & Sprüngli (Poland).

Koordynacją procedur przetargowych zajmowała się firma audytorska Media Strategy.

Wartość budżetu jaki firma Lindt & Sprüngli zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe swoich produktów w 2015 r. nie została ujawniona. Pierwsze aktywacje, którymi zajmie się Starcom, pojawią się w lutym br.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj