Agencja zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich produktów należących do Lindt & Sprüngli, obecnych na polskim rynku. Wybór Starcomu poprzedzony został kilkuetapowym przetargiem, w którym brał udział również Maxus, dom mediowy dotychczas obsługujący Lindt & Sprüngli. – Na poszczególnych etapach przetargu oceniane było zarówno podejście strategiczne, dedykowany zespół jak i warunki zakupu mediów – powiedziała Beata Kłęk Marketing Director Lindt & Sprüngli (Poland).
Koordynacją procedur przetargowych zajmowała się firma audytorska Media Strategy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wartość budżetu jaki firma Lindt & Sprüngli zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe swoich produktów w 2015 r. nie została ujawniona. Pierwsze aktywacje, którymi zajmie się Starcom, pojawią się w lutym br.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024