Rusza kampania społeczna "Hazard. Nie igraj"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania społeczna

2 października 2012 roku wystartowała ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „Hazard. Nie igraj”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ryzyko związane z rozpowszechnianiem gier hazardowych wśród młodzieży oraz na problemy, które wynikają z ich uprawiania.

Jak wskazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych przez Fundację CBOS, ponad 50 tys. Polaków jest silnie uzależnionych od gier hazardowych, a blisko 200 tys. narażonych na ryzyko uzależnienia. Grupa docelowa kampanii to osoby w wieku od 15 do 24 lat, czyli pokolenie Y, określane również mianem pokolenia klapek i iPodów czy generacją nanosekundy a także rodzice, opiekunowie, nauczyciele oraz dyrektorzy szkół.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

− Za pośrednictwem kampanii społecznej chcemy dotrzeć do młodzieży z wiedzą dotyczącą ryzyka, które podejmuje angażując się w granie, zarówno na automatach o niskiej wygranej, jak i w gry liczbowe, zdrapki, loterie czy konkursy sms. Niezbędne jest pokazanie, do jakich szkód w życiu może doprowadzić uzależnienie od hazardu – mówi Piotr Jabłoński, Dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Ze względu na preferencję wykorzystywania mediów przez grupę docelową głównym kanałem komunikacji kampanii „Hazard. Nie igraj.” jest internet. Reklamy (display) obecne będą w największych portalach horyzontalnych, a spoty reklamowe będzie można obejrzeć na YouTube oraz w sekcjach VOD Onet.

Kampania obejmuje również mobile oraz media społecznościowe. Na Facebooku powstał profil „nieigraj”, którego celem jest m.in. wykorzystanie mechanizmu konkursu do zaangażowania jak największej liczby młodych ludzi w temat uzależnienia od hazardu.

W ramach kampanii społecznej „Hazard. Nie igraj” emitowane będą dziesięciosekundowe spoty reklamowe w sieci kin Multikino. Ważnym elementem strategii jest również ambient obejmujący: wykonanie murali w największych miastach Polski, obecność naklejek na lustrach oraz plakatów w kinach, pubach i centrach rozrywki oraz vlepki. 

W dniu inauguracji kampanii uruchomiona została strona internetowa www.nieigraj.com.pl, na której będzie można znaleźć więcej informacji na temat uzależnień od hazardu oraz kampanii.

Przygotowaniem strategii oraz zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media, za kreację odpowiedzialna jest Szkoła Mistrzów Reklamy. Działania w mediach społecznościowych prowadzi 8fish, natomiast za PR odpowiada agencja Personal PR.

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.” finansowana jest ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.” została zaplanowana na rok, do października 2013 roku.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij