Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kongres HP ponownie z Polymus

Hewlett-Packard po raz trzeci z rzędu powierzył agencji Polymus przygotowanie prestiżowego Kongresu Autoryzowanych Partnerów HP Enterprise Group 2015 oraz Gali rozdania statuetek swoim najlepszym Partnerom.
O autorze
1 min czytania 2015-01-30

Spotkanie odbyło się 15 stycznia i zgromadziło ponad 250 osób. Jego celem było przekazanie informacji o strategii HP Enterprise Group na rok 2015 r. oraz nagrodzenie Partnerów za szczególne osiągnięcia. Podczas tegorocznej Gali wieńczącej Kongres wręczono 15 nagród firmom partnerskim, które osiągnęły szczególne wyniki biznesowe w 2014 roku. 

Wydarzenie odbyło się w Wytwórni w hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi. Miejsce spotkania odegrało szczególną rolę, ponieważ koncept kreatywny Kongresu wywodził się ze świata kinematografii, a prestiżowy hotel Double Tree by Hilton jest perłą w rewitalizacji budynków dawnej łódzkiej Wytwórni Filmów Fabularnych. Dzięki wykorzystaniu emploi miejsca, filmowej konwencji wystąpień prelegentów i artystycznej oprawie „taniec-obraz-dźwięk” goście Kongresu zostali zabrani w podróż do magicznego świata kina. Spotkanie oraz uroczystą Galę Kongresu poprowadził Cezary Pazura.

Agencja Polymus była odpowiedzialna m.in. za koncepcję kreatywną, oprawę artystyczną i scenograficzną wydarzenia, a także produkcję materiałów wizyjnych i logistykę. Polymus stworzył również projekt oraz zapewnił realizację innowacyjnej statuetki dla zwycięzców, w której dwa przyciągające się magnesy ilustrują ideę współpracy HP z Partnerami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj