„Stosunkowo najlepszy” – nowa kampania reklamowa marki Erotine

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Stosunkowo najlepszy” – nowa kampania reklamowa marki Erotine

„Stosunkowo najlepszy” – pod tym hasłem rusza nowa, szeroko zakrojona kampania reklamowa Erotine.

Przez miesiąc produkty marki będzie można zobaczyć na kilkuset wielkoformatowych billboardach, zlokalizowanych w kluczowych miejscach w miastach na terenie całego kraju. Kampanię billboardową uzupełnią nośniki typu citylight, zlokalizowane na przystankach MPK.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Erotine jest producentem suplementów diety, których zadaniem jest zwiększenie częstotliwości i jakości życia seksualnego. Występuje w dwóch wersjach: dla kobiet i mężczyzn, co umożliwia parom komplementarne stosowanie. Opracowana naukowo formuła opiera się na 100% naturalnym składzie, w tym m.in. na ziołach - naturalnych afrodyzjakach, witaminach i składnikach mineralnych. Marka pojawiła się na polskim rynku w 2014 i szybko zdobyła uznanie konsumentów. Jest laureatem tytułu Luksusowa Marka Roku 2014.

„Stosunkowo najlepszy” to największa jak do tej pory kampania reklamowa w historii marki Ma na celu uzupełnienie zaplanowanych wcześniej intensywnych aktywności promocyjnych marki, prowadzonych przede wszystkim w sferze on-line.

Dystrybutorem marki na terenie Polski jest Global Net. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Szczepański PR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij