Przez miesiąc produkty marki będzie można zobaczyć na kilkuset wielkoformatowych billboardach, zlokalizowanych w kluczowych miejscach w miastach na terenie całego kraju. Kampanię billboardową uzupełnią nośniki typu citylight, zlokalizowane na przystankach MPK.
Erotine jest producentem suplementów diety, których zadaniem jest zwiększenie częstotliwości i jakości życia seksualnego. Występuje w dwóch wersjach: dla kobiet i mężczyzn, co umożliwia parom komplementarne stosowanie. Opracowana naukowo formuła opiera się na 100% naturalnym składzie, w tym m.in. na ziołach – naturalnych afrodyzjakach, witaminach i składnikach mineralnych. Marka pojawiła się na polskim rynku w 2014 i szybko zdobyła uznanie konsumentów. Jest laureatem tytułu Luksusowa Marka Roku 2014.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Stosunkowo najlepszy” to największa jak do tej pory kampania reklamowa w historii marki Ma na celu uzupełnienie zaplanowanych wcześniej intensywnych aktywności promocyjnych marki, prowadzonych przede wszystkim w sferze on-line.
Dystrybutorem marki na terenie Polski jest Global Net. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Szczepański PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing