Kamil Mirowski nowym szefem strategii Agecji Społem

Z początkiem 2015 roku Kamil Mirowski obejmuje stanowisko Head of Strategy w Agencji Społem. Do końca roku 2014 pracował jako Social Media Product Consultant w agencji interaktywnej The Digitals.
O autorze
1 min czytania 2015-02-04

W Agencji Społem Kamil Mirowski ma przejąć opiekę nad przygotowywaniem strategii digitalowych dla Klientów Agencji. Agencja od wielu lat jest odpowiedzialna między innymi za obecność marki Dr. Oetker w Internecie, a także blogi, projekty specjalne. W 2014 roku Agencja była odpowiedzialna za obsługę social media dla m.in.: Blue City, Uroda Polska oraz Czarny Potok Resort & Spa a także projektów związanych z funduszami europejskimi. Kamil Mirowski będzie również odpowiedzialny za strategię komunikacji Agencji Społem na zewnątrz oraz przygotowywaniem nowych produktów ukierunkowanych na Digital Marketing. Kamil Mirowski to absolwent podyplomowych studiów Marketingu Internetowego Szkoły Głównej Handlowej. Pasjonat mediów społecznościowych oraz nowoczesnego marketingu. Ekspert w zakresie marketingu internetowego. W branży interaktywnej pracujący od 2008 roku. Specjalizuje się w realizacji projektów marketingowych wykorzystujących media społecznościowe oraz nowe technologie. Pracował w mediach internetowych (Media Regionalne, Nasza Klasa Sp. Z o.o.) oraz agencjach (Infinity Group, Socializer). Współtwórca spotkań Czwartkowe Spotkania Social Media oraz organizator spotkań w Białymstoku. Prelegent na konferencjach. Szkoleniowiec. Bloger marketingowy (mrsocial.pl) oraz piwny (365piw.pl). -Koordynował prowadzenie działań w mediach społecznościowych między innymi dla takich marek jak: Warka, AXA Polska, Krakuski, PayU, ING Bank Śląski.