180 + JUNG v. MATT dla Narodowego Instytutu Audiowizualnego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
180 + JUNG v. MATT dla Narodowego Instytutu Audiowizualnego

Agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT wygrała konkurs na projekt nowej strony internetowej Narodowego Instytutu Audiowizualnego (NInA). Serwis będzie gotowy w maju 2015 roku.

Narodowy Instytut Audiowizualny rozstrzygnął konkurs na przygotowanie projektu nowej platformy internetowej. W konkursie uczestniczyły trzy agencje. Jego celem było opracowanie koncepcji stylistycznej, graficznej i funkcjonalnej nowego serwisu oraz przygotowanie, w wersji responsywnej i przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, architektury informacji i projektów graficznych. Strona Narodowego Instytutu Audiowizualnego (nina.gov.pl) będzie interaktywną platformą prezentującą wszystkie działania instytucji, udostępniającą także użytkownikom materiały z bogatego archiwum audiowizualnego (m.in. nagrania muzyczne, filmy, sztuki teatralne, przedstawienia, audycje radiowe i telewizyjne) i tekstowego (artykuły z wydawanego przez NInA magazynu kulturalnego dwutygodnik.com).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wybrana przez Instytut koncepcja nowego portalu NInA, przygotowana przez 180, oparta jest na osobistym doświadczaniu audiowizualności. Użytkownicy strony, już od momentu wejścia, będą mieć kontakt z treściami z wielu dziedzin, przekazywanymi poprzez zdjęcia, bogatą kolorystykę, ciekawą typografię oraz rozwiązania nawigacyjne, które współgrają z nowoczesną, multimedialną tożsamością Narodowego Instytutu Audiowizualnego. Portal będzie funkcjonalny i przyjazny użytkownikom: internauci w prosty sposób będą mogli korzystać z bogatego archiwum instytucji, a także śledzić informacje o wszystkich prowadzonych przez NInA projektach i najciekawszych wydarzeniach kulturalnych odbywających się w siedzibie NInA. 

- Praca dla Narodowego Instytutu Audiowizualnego to wyzwanie projektowe, w które zaangażowaliśmy się całym sercem. Nasz zespół przygotował koncepcję nowego, interaktywnego, angażującego użytkowników i interesującego graficznie portalu, z którego jesteśmy naprawdę dumni. Sami nie możemy doczekać się premiery strony – powiedział Mariusz Czepiec, Design Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij