TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Promocja iWoman.pl i MenStream.pl w Inter City

"I w intrenecie czytaj artykuły wysokiej jakości!" – pod takim hasłem ruszyła kampania promująca serwisy lifestylowe Grupy Money.pl: iWoman.pl i MenStream.pl. W październiku i w listopadzie reklamy portali będą prezentowane w mediach online i poza siecią.
O autorze
1 min czytania 2012-10-04

Celem kampanii jest budowanie wizerunku serwisów iWoman.pl i MenStream.pl jako prezentujących dziennikarskie treści najwyższej jakości. Kreacje będzie można zobaczyć m.in. na wp.pl, Facebooku, mediach sieci PayPer oraz w… Inter City.

– Media lifestylowe to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju naszej Grupy. Konsekwentnie nad nimi pracujemy. W tym roku wszystkie nasze magazyny internetowe z tej kategorii przeszły gruntowną przebudowę, zostały wzbogacone o nowe sekcje tematyczne, zaczęliśmy jeszcze bardziej rozwijać mobilne kanały dostępu do nich oraz tworzyć portfolio aplikacji z nimi powiązanych. iWoman.pl, MenStream.pl oraz Platine.pl od początku ich istnienia wyróżnia natomiast wysoka jakość materiałów redakcyjnych – mówi Aleksander Kusz, prezes Grupy Money.pl.

– Tworząc Money.pl, jako jedni z pierwszych w polskiej sieci, postawiliśmy na swoją redakcję, autorskie teksty, rzetelność, jakość i nigdy nie zmieniliśmy tych założeń. Co więcej, jak pokazuje przykład naszego flagowego serwisu, ten kierunek okazał się słuszny. Tę samą strategię chcemy powtórzyć w przypadku serwisów lifestylowych. Dziennikarstwo klasy premium – tego standardu będziemy się trzymać – dodaje Tomasz Bonek, redaktor naczelny serwisów Grupy Money.pl.

Jesienna kampania będzie prezentować więc artykuły z iWoman.pl oraz MenStream.pl. Za kreację odpowiada agencja Mind Chili, media zakupił Mediapol. Promocja otwiera cykl działań, w których Grupa będzie zachęcać internautów do odwiedzania: iWoman.pl, MenStream.pl, z czasem także Platine.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z serwisów lifestylowych Grupy Money.pl korzysta blisko 490 tys. internautów miesięcznie (Megapanel/PBI Gemius, próba: sierpień 2012 r.).

Słuchaj podcastu NowyMarketing