Marvipol powierza obsługę marketingową The Digitals

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marvipol powierza obsługę marketingową The Digitals

Z początkiem roku The Digitals obejmuje pieczę nad kompleksową obsługą marketingową spółki Marvipol. Doświadczenie w branży developerskiej i know-how agencji pozwolą na wprowadzenie nowej jakości do komunikacji marki tego Klienta.

Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca The Digitals, podkreśla: „Współpraca nie będzie ograniczać się do działań interactive – zapewnimy Klientowi pełną obsługę strategiczną i kreatywną we wszystkich kanałach komunikacji oraz doradztwo biznesowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

The Digitals przeprowadziło badanie konsumenckie wraz z partnerską grupą badawczą IQS & QUANT Group, na bazie których opracowała strategię pozycjonowania marki. W pierwszym etapie współpracy agencja przejęła zarządzanie i restrukturyzuje kanały komunikacji w mediach społecznościowych dewelopera (blogi oraz profile w serwisach Facebook, Google+, YouTube, Instagram). Obecnie pracuje nad zintegrowanymi kampaniami, promującymi poszczególne inwestycje.

Agencja kontynuuje komunikację działań branży deweloperskiej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij