Marvipol powierza obsługę marketingową The Digitals

Z początkiem roku The Digitals obejmuje pieczę nad kompleksową obsługą marketingową spółki Marvipol. Doświadczenie w branży developerskiej i know-how agencji pozwolą na wprowadzenie nowej jakości do komunikacji marki tego Klienta.
O autorze
0 min czytania 2015-02-11

Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca The Digitals, podkreśla: „Współpraca nie będzie ograniczać się do działań interactive – zapewnimy Klientowi pełną obsługę strategiczną i kreatywną we wszystkich kanałach komunikacji oraz doradztwo biznesowe.

The Digitals przeprowadziło badanie konsumenckie wraz z partnerską grupą badawczą IQS & QUANT Group, na bazie których opracowała strategię pozycjonowania marki. W pierwszym etapie współpracy agencja przejęła zarządzanie i restrukturyzuje kanały komunikacji w mediach społecznościowych dewelopera (blogi oraz profile w serwisach Facebook, Google+, YouTube, Instagram). Obecnie pracuje nad zintegrowanymi kampaniami, promującymi poszczególne inwestycje.

Agencja kontynuuje komunikację działań branży deweloperskiej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj