Klienci przechodzą do agencji Fenomem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Klienci przechodzą do agencji Fenomem

Od pierwszych dni lutego br. do zespołu Fenomem dołączyły trzy nowe osoby, obejmując strategicznie ważne funkcje dla rozwoju agencji. Dwie z nich to dotychczasowi Klienci, którzy przeszli tym samym do pracy w swojej agencji.

Daniel Biegaj, który przez ostatnie półtora roku ściśle współpracował z Fenomem z ramienia Netii jako Kierownik Zespołu ds. Komunikacji On-line (B2C, B2B) odpowiedzialny za pełną komunikację on-line marek, objął właśnie funkcję Business Development Directora. Poza działaniami nowobiznesowymi, Daniel będzie odpowiedzialny za budowanie nowych kompetencji w zespole, rozwój usług agencji oraz rekomendacje nt. inwestycji. Liczne wcześniejsze doświadczenia Biegaja, m.in. z zakresu trade marketingu i visual merchandisingu w regionie CEE dla Levi’s Strauss, zarządzania marketingiem sieci centrów handlowych Atrium czy zarządzania marką 5.10.15. to silny background do sukcesów w nowej roli w Fenomem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do nowo powołanego zespołu ds. NewBiz i bieżącej współpracy z Danielem jako New Business Manager dołączy Maria Łukasik, która dotąd była Account Managerem jednego z największych klientów agencji - Wizz Air.

Jednocześnie obsługę accouncką Wizz Air przejmuje Michał Brzeczkowski – kolejna nowa osoba w Fenomem. Przez ostatnie półtora roku Michał pełnił funkcję Social Media and Marketing Specialist w PLL LOT, dzięki czemu doskonale zna specyfikę prowadzenia komunikacji on-line dla przewoźników lotniczych. Wcześniejsze doświadczenia Michała obejmują ponadto pracę w agencjach PRowych dla marek lokalnych, jak i globalnych, a także po stronie klientów.

Do zespołu Fenomem w ostatnich dniach dołączył także Michał Tomaszewski, który dotąd również był klientem agencji ze strony wydawnictwa Nowa Era. Michał będzie prowadził działania PR dla marek PZ Cussons: Carex oraz Luksja. Przez 7 ostatnich lat w wydawnictwie Nowa Era Michał odpowiadał za promocję przedmiotów humanistycznych i artystycznych. Wieloletnie doświadczenia mediowe m.in. w zarządzaniu produktem wydawniczym w Agorze oraz Wydawnictwie Prószyński i S-ka, a także doświadczenie jako analityk w zakresie badań jakościowych w SMG/KRC Millward Brown to istotna praktyka Michała także w zakresie PR.

Biegaj i Tomaszewski to kolejni Klienci, jacy przeszli do zespołu Fenomem po Katarzynie Smurzyńskiej, która po 6 latach pracy w WizzAir w Bukareszcie i współpracy z agencją pół roku temu dołączyła do Fenomem na stanowisku Client Service Directora.

„Fakt, że nasi dotychczasowi Klienci chcą z nami pracować bezpośrednio w agencji i wspólnie z nami rozwijać Fenomem jest najlepszym wyrazem uznania zarówno pracy agencji, jak i okazanym wobec zespołu, z którym po prostu chce się pracować. Poza rzetelnym podejściem do przygotowywania i realizacji kampanii czy staraniami ku najlepszej efektywności w codziennej pracy – jesteśmy teamem otwartych, bezpośrednich, współpracujących ludzi, nie tylko specjalistów w dziedzinie Internetu.” – komentuje Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca Fenomem. 

W ciągu roku 2014 zespół Fenomem wzrósł ponad dwukrotnie: z 19 osób pracujących w agencji w końcu roku 2013 - do 47 aktualnie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij