Marketing Internetowy w AGH po raz VII

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing Internetowy w AGH po raz VII

Dobiega końca rekrutacja na kolejną edycję studiów podyplomowych z zakresu E-Marketingu w krakowskim AGH. Studia zostały uruchomione w 2011 roku. Wśród absolwentów kierunku znajdują się dyrektorzy oraz szefowie marketingu i dziedzin pokrewnych wielu znanych oraz uznanych w branży internetowej firm.

Dyplom studiów podyplomowych jest akceptowany i respektowany na świecie w ramach międzynarodowego systemu transferu punktów ECTS.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Studia podyplomowe w AGH są rekomendowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, trwają rok a w programie znajduje się 198 godzin zajęć. Wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz aktualność przekazywanej wiedzy gwarantują wysokiej klasy specjaliści branży internetowej, a wśród nich m.in Maciej Sadowski, Paweł Tkaczyk, Maciej Budzich, Monika Mikowska, Andrzej Garapich, Dominik Kaznowski, Paweł Sala, Iga Mościchowska i inni. O popularności kierunku świadczy m.in uruchomienie rekrutacji śródrocznej na dodatkową edycje. Studia zaowocowały w ostatnim czasie bestsellerową publikacją "E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy.”, przygotowaną wspólnie z Wydawnictwem PWN (emarketing.pwn.pl).

Jakość oferty gwarantuje również wykwalifikowana kadra naukowa Akademii Górniczo-Hutniczej, jednej z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Dzięki zróżnicowanym formom prowadzenia zajęć (warsztaty, praca zespołowa, konwersatoria, praca w studio, foto-wideo itd.) studia zapewniają prócz wysokiego poziomu merytorycznego, atrakcyjność i różnorodność dydaktyczną. Podczas zajęć studenci korzystają z najlepszego dostępnego na rynku oprogramowania. Gwarancja aktualizacji i kursów realizowanych na podstawie zaleceń producentów oprogramowania sprawia, że uczestnicy studiów potrafią w sposób zaawansowany korzystać z profesjonalnych narzędzi używanych w szeroko rozumianej branży marketingu i IT.

W VII edycji, organizatorzy studiów przewidzieli włączenie w program możliwości odbycia praktyk oraz staży w firmach związanych z branża internetową dla wybranej grupy studentów.  

Więcej na stronie

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij