„Walentynkowy” klip MC Silka może zaskoczyć i powinien!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Walentynkowy” klip MC Silka może zaskoczyć i powinien!

14 lutego MC Silk – jeden z najszybszych raperów na świecie – przy współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Kardiologicznym zmieni komercyjne święto w szlachetną akcję.

Na swoim kanale YouTube opublikuje utwór o przyczynach, objawach i skutkach udaru mózgu pod kątem jego najczęstszej przyczyny – migotania przedsionków.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem akcji jest edukowanie młodych ludzi o czynnikach ryzyka oraz przede wszystkim objawach udaru mózgu. Przesłanie jest bardzo proste: zapobiegaj, edukuj, reaguj. Szybka reakcja pacjenta, który doznał udaru, jest najważniejsza – może zminimalizować bardzo ciężkie skutki tej jednostki chorobowej (migotania przedsionków), a nawet uratować życie.

Dlaczego 14 lutego?

Promocja klipu przewidziana jest na 14 lutego nie bez powodu. Ludzie na całym świecie Dzień św. Walentego kojarzą z czasem miłości i z sercem. Chcemy, aby przekaz był jasny: dbajmy o swoje zdrowie i uczmy się jak reagować w momencie, kiedy serce naszych bliskich potrzebuje pomocy. Szybka reakcja to nieoceniona pomoc w późniejszej rekonwalescencji – tłumaczy MC Silk.

Dlaczego utwór?

Wszelkie akcje społeczne są często prezentowane w bardzo sztampowy i szablonowy sposób. To wykonanie jest nietypowe w skali wszystkich polskich, a nawet światowych organizacji, a wszystko po to, by przekaz trafił do młodych ludzi, którzy już dziś znajdują się w grupie ryzyka wystąpienia migotania przedsionków. Zastosowano dość rzadką w naszym kraju w tym stylu muzycznym aranżację – ramię w ramię z MC Silkiem wystąpił bowiem profesjonalny chór.

Dlaczego YouTube?

YouTube jest obecnie najpopularniejszym serwisem kulturalno-rozrywkowym w Polsce (badania Megapanel PBI/Gemius). To nowa telewizja, która nie tylko ma szeroki zasięg – dociera do ponad 16 milionów użytkowników w Polsce – ale i silnie angażuje, pozwala na dyskusję i dzielenie się wideo ze znajomymi – wyjaśnia Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube. Jest też idealnym kanałem dotarcia do młodej widowni – 3 na 4 widzów twórców w naszej sieci to osoby w wieku 18-35 – dodaje. Tą akcją MC Silk udowadnia, że YouTube to nie tylko rozrywka, lecz także miejsce, które może służyć szlachetnym celom.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij