Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Trzecie urodziny Kreatywne.pl

Portal Kreatywne.pl już od trzech lat pomagają polskim twórcom - grafikom, malarzom, filmowcom, fotografikom, designerom, architektom i innym utalentowanym ludziom rozwijać się i wygrywać konkursy.
O autorze
1 min czytania 2012-10-04

Kreatywne.pl to powstały na jesieni 2009 roku serwis internetowy, realizujący i promujący konkursy dla twórców. Portal założyły dwie projektantki wnętrz – Joanna Majewska i Katarzyna Szaszkiewicz, absolwentki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Misja serwisu jest jasna – pomoc artystom w realizacji i rozwijaniu ich pasji poprzez udział w różnorodnych konkursach kreatywnych. Największe marki z kolei czerpią inspirację od swoich odbiorców, dlatego chętnie oddają w ich ręce kreację na temat swoich produktów. Poprzez organizowanie konkursów dla twórców, jednocześnie promują markę, jak i nawiązują ciekawy dialog ze swoimi utalentowanymi klientami. Firmy zyskują także rzecz bezcenną – skutecznie angażują społeczność wokół swojej marki.

– Zebranie konkursów kreatywnych rozproszonych w Sieci jeszcze kilka lat temu wydawało nam się skomplikowane, żeby nie powiedzieć niemożliwe. Jednak wysokiej jakości konkursy, ich różnorodna tematyka, a także cenne nagrody, pozwoliły w ciągu trzech lat zgromadzić się w serwisie wielu tysiącom osób, które łączy chęć tworzenia i wygrywania. Każdego miesiąca, na portalu wygrać można łącznie około miliona złotych w 26 kategoriach, takich jak architektura, design, multimedia, moda czy rękodzieło. Nasz fanpage na Facebooku zgromadził blisko 15 tys. fanów, a na stronę www.kreatywne.pl wchodzi ponad 50 tys. unikalnych użytkowników, którzy generują około ćwierć miliona odsłon miesięcznie – mówi Joanna Majewska, Partner w Kreatywne.pl.

Jako pierwsze w Polsce Kreatywne.pl popularyzują ideę ARTsourcingu, która opiera się na pozyskiwaniu inspiracji oraz bardzo konkretnych prac, projektów, filmów czy zdjęć, zarówno od profesjonalistów, jak i amatorów. ARTsourcing jest zaawansowaną formą crowdsourcingu, która czerpie inspiracje z bardzo szerokiej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do niego, ARTsourcing dociera tylko do wyselekcjonowanej, najbardziej twórczej grupy odbiorców, a pomija przypadkowych użytkowników. W każdy projekt mogą angażować się nawet tysiące osób. Liczy się twórcze myślenie i wspólna pasja. Oprócz konkursów twórcy serwisu organizują spotkania kreatywne, w trakcie których kilkadziesiąt osób pracuje nad produktem danej marki lub samą marką podczas intensywnej, moderowanej burzy mózgów.

Serwis Kreatywne.pl w 2011 roku został laureatem prestiżowego konkursu LabStar na e-biznes organizowanego przez Wirtualną Polskę, okazał się jednym z trzech najlepszych spośród ponad 800 nadesłanych koncepcji na biznes w Sieci. W wyniku współpracy z Wirtualną Polską powstała nowa, odświeżona odsłona serwisu, którą obie firmy wspólnie zrealizowały. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj