NetCredit z kampanią telewizyjną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NetCredit z kampanią telewizyjną

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa firmy NetCredit. Spoty mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy i promują usługę szybkiej pożyczki przez Internet.

Spot reklamowy przedstawia codzienne sytuacje, jak kolacja w restauracji, w których może zabraknąć nam gotówki. Na pomoc przychodzi drugi portfel NetCredit, dzięki któremu konsument w prosty i szybki sposób otrzymuje pożyczkę. Kampania obejmuje 30 sekundowe spoty emitowane m.in. na TVP1, TVP2, TVP INFO, Polsat News, Polsat Sport oraz TV4 i potrwa do końca 2015 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym celem naszej kampanii było pokazanie konsumentom, że NetCredit zapewnia bezpieczeństwo finansowe, w sytuacji, w której chwilowo brakuje nam gotówki – mówi Ieva Ozolina-Berzina, Dyrektor Marketingu w firmie FinaBay, w Polsce działającej pod nazwą NetCredit. – Nieważne czy jest to spontaniczny wyjazd, czy spotkanie z przyjaciółmi – dzięki drugiemu portfelowi NetCredit konsumenci nie muszą odkładać swoich planów na później – dodaje Ozolina-Berzina.

Za kreację oraz produkcję spotu odpowiada łotewska firma Angels Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD Poland, a działaniami public relations Public Dialog. W ramach aktywności PR, agencja zajmuje się prowadzeniem biura prasowego, media relations, działaniami social media oraz organizacją i koordynacją eventów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij