Agencja Good. wygrywa ponownie przetarg na obsługę Getin Bank

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Good. wygrywa ponownie przetarg na obsługę Getin Bank

Agencja Good., działająca w ramach Grupy K2, po raz kolejny zwyciężyła przetarg na obsługę Getin Banku, przygotowując najlepszą propozycję dla zadań przetargowych. Agencja poprowadzi multimedialną kampanię wizerunkową z naciskiem na działania ATL.

Opracuje również koncepcje digital i key visuali, których celem będzie umocnienie innowacyjnego podejścia Banku do tworzenia usług i komunikacji w swojej kategorii marketingowej. Współpraca obejmie cały 2015 rok.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją Good, ponieważ w rozwiązaniu zadania przetargowego zespół po raz kolejny udowodnił, że doskonale rozumie potrzeby biznesowe naszej marki i ma konsekwentny pomysł na dalszy rozwój strategii komunikacyjnej dla Getin Bank, o czym będzie można się już niebawem przekonać. – komentuje Marcin Wójtowicz, p.o. Dyrektor Marketingu, Getin Bank.

W wyniku wygranego przetargu i poszerzenia zakresu planowanych prac oraz pozyskania kolejnych projektów reklamowych agencja Good. planuje rozbudowanie zespołu w obszarze obsługi i kreacji jeszcze w pierwszym kwartale 2015 roku.

Agencja strategiczno-kreatywna Good od trzech lata działa w ramach Grupy K2, konsekwentnie rozbudowując i umacniając swoją ofertę biznesową. Do grona stałych klientów Agencji należą: Adidas, AmeriGas, Desperados, Getin Bank, Play, Grupa PZU i Volvo.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij