Criteo dla Presto - case study

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Criteo dla Presto - case study

Podczas bezpośredniego starcia, Criteo osiągnęło dla Sklepu Presto 3 razy lepsze wyniki, niż najbliższy z konkurentów.

Jeżeli szukasz sprzętu sportowego lub outdoorowego, zawsze znajdziesz go w Sklepie Presto, wiodącym polskim internetowym sklepie sportowym. Firma już od 2004 roku zapewnia wyjątkowe wsparcie dla klientów, którzy szukają ekwipunku sportowego najwyższej klasy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z kampanii Criteo. Przerosła ona nasze oczekiwania, przynosząc dużo więcej sprzedaży po wyznaczonym koszcie" - mówi Łukasz Kozłowski, Vice President, e-commerce, Sklep Presto.

Wyzwanie

Gdy Sklep Presto postawił sobie cel zwiększenia sprzedaży, zorganizował konkurs, zgodny z tradycją sportową. Dostawcy usług performance marketingu konkurowali ze sobą tak, aby Sklep Presto mógł zdecydować, który technologiczny partner dostarczy najwyższą sprzedaż, w założonym okresie, przy wyznaczonym koszcie konwersji. Presto wybrało dwie międzynarodowe firmy, jedną firmę z Polski oraz Criteo i urządziło zawody. Okazało się, że Criteo było w stanie zapewnić lepszą konwersją niż pozostałe trzy firmy razem wzięte (przy porównywalnym koszcie konwersji).

Rozwiązanie

Swoją efektywność Criteo zawdzięcza wyrafinowanemu silnikowi przewidującemu i rekomendującemu. Criteo Engine dobierał każde wyświetlenie reklamy, opierając się na obliczeniu prawdopodobieństwa, czy użytkownik kliknie w baner i dokona zakupu na stronie Sklepu Presto. Dzięki temu udało się osiągnąć niezrównane rezultaty, bez podnoszenia CPO (koszt konwersji). Oprócz przewagi technologii, firma Criteo wykorzystała także swój ogromny zasięg. Dzięki bezpośrednim relacjom z ponad 6000 wydawców i integracji z wszystkimi wiodącymi rozwiązaniami real-time exchanges, reklamy display Criteo trafiają miesięcznie do ponad 994 milionów użytkowników internetu (wg firmy badawczej comScore). Dzięki temu, pod względem zasięgu Criteo ustępuje tylko Google Display Network.

Rezultaty

  • Criteo wygenerowało 3x więcej zysku, niż najbliższy konkurent
  • Criteo wygenerowało więcej konwersji podczas testu, niż wszyscy konkurenci razem wzięci
  • Koszt sprzedaży był porównywalny dla wszystkich uczestników

Zwiększaj efektywność, nie koszty sprzedaży. Dowiedz się więcej na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij