Getin Bank wprowadza nowy format komunikacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Getin Bank wprowadza nowy format komunikacji

Getin Bank rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową opartą o nowy format, stworzony przez agencję Good. Działania są rezultatem wygranego przez Agencję przetargu na obsługę Banku w 2015 roku.

Kampania ma charakter wielokanałowy. Obejmuje spoty reklamowe, wyświetlane w telewizji, na billboardach oraz w kanałach VOD i na YouTube. Pierwsza kampania dla oferty konta oszczędnościowego ruszyła 23 lutego i potrwa do końca marca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Główną oś formatu skupiono wokół dwóch współgrających korzyści, które wyróżniają każdy produkt z oferty Getin Banku - atrakcyjna oferta i wygoda korzystania. Aby w czytelny i angażujący sposób zakomunikować podwójną korzyść zaszytą w każdym produkcie, powołano do życia parę bohaterów, pracowników jednego z oddziałów Getin Banku: Teresę i Wojtka – bohaterów z krwi i kości – ich różne zawodowe role wynikają z różnorodności ich charakterów i podejścia do życia. Teresa z działu finansów reprezentuje świetnie policzoną ofertę. Jej domeną  jest wszystko to, co związane z bankową matematyką – obliczenia, analizy, negocjacje. Natomiast Wojtek z działu obsługi reprezentuje wygodę korzystania z produktów Getin Banku, bo interesuje go wszystko to, co ułatwia klientom codzienne życie – proste procedury i wygodne produkty.

Reżyserem spotów jest Paweł Borowski. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja.

Agencja strategiczno-kreatywna Good. odpowiada za komunikacje Getin Banku od 2014 roku. Good jest agencją strategiczno-kreatywną, która od trzech lat działa w ramach Grupy K2, konsekwentnie rozbudowując i umacniając swoją ofertę biznesową obejmującą consulting strategiczny, corporate identity/branding oraz komunikację zintegrowaną. Do grona stałych klientów Agencji należą: Adidas, AmeriGas, Desperados, Getin Bank, Play, Grupa PZU, Securitas i Volvo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij