TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Getin Bank wprowadza nowy format komunikacji

Getin Bank rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową opartą o nowy format, stworzony przez agencję Good. Działania są rezultatem wygranego przez Agencję przetargu na obsługę Banku w 2015 roku.
O autorze
1 min czytania 2015-02-25

Kampania ma charakter wielokanałowy. Obejmuje spoty reklamowe, wyświetlane w telewizji, na billboardach oraz w kanałach VOD i na YouTube. Pierwsza kampania dla oferty konta oszczędnościowego ruszyła 23 lutego i potrwa do końca marca.

Główną oś formatu skupiono wokół dwóch współgrających korzyści, które wyróżniają każdy produkt z oferty Getin Banku – atrakcyjna oferta i wygoda korzystania. Aby w czytelny i angażujący sposób zakomunikować podwójną korzyść zaszytą w każdym produkcie, powołano do życia parę bohaterów, pracowników jednego z oddziałów Getin Banku: Teresę i Wojtka – bohaterów z krwi i kości – ich różne zawodowe role wynikają z różnorodności ich charakterów i podejścia do życia. Teresa z działu finansów reprezentuje świetnie policzoną ofertę. Jej domeną  jest wszystko to, co związane z bankową matematyką – obliczenia, analizy, negocjacje. Natomiast Wojtek z działu obsługi reprezentuje wygodę korzystania z produktów Getin Banku, bo interesuje go wszystko to, co ułatwia klientom codzienne życie – proste procedury i wygodne produkty.

Reżyserem spotów jest Paweł Borowski. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja.

Agencja strategiczno-kreatywna Good. odpowiada za komunikacje Getin Banku od 2014 roku. Good jest agencją strategiczno-kreatywną, która od trzech lat działa w ramach Grupy K2, konsekwentnie rozbudowując i umacniając swoją ofertę biznesową obejmującą consulting strategiczny, corporate identity/branding oraz komunikację zintegrowaną. Do grona stałych klientów Agencji należą: Adidas, AmeriGas, Desperados, Getin Bank, Play, Grupa PZU, Securitas i Volvo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing