Kampania PRINCESSA Zebra

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania PRINCESSA Zebra

16 lutego ruszyła nowa kampania Princessa Zebra. Kampania obejmuje spot 15 sekundowy w głównych stacjach telewizyjnych i programach tematycznych, działania wspierające w mediach cyfrowych oraz reklamę w sieci Multikino.

W czasie trwania kampanii emitowany jest 15-sekundowy spot, a jej zasięg obejmuje najpopularniejsze stacje telewizyjne m.in. TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat. W celu wzmocnienia komunikacji reklama wyświetlana jest również na w serwisie You Tube, na Facebook oraz w kinach, przed ekranizacją popularnej powieści dla kobiet „50 twarzy Graya”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25 do 44 lat i potrwa ok. 5 tygodni, z czego 57% czasu przypadnie na czas najwyższej oglądalności. Przewidywane dotarcie obejmie 86% grupy docelowej.

Wafelek Princessa Zebra to doskonała propozycja dla wszystkich, którzy w ciągu dnia mają ochotę na pyszną i pożywną przekąskę. Brak czekolady sprawia, że wafelek nie topi się w palcach, więc idealnie sprawdzi się, np. w podróży. Można go wziąć do szkoły, pracy czy na wycieczkę – idealny na każdą porę roku. Najlepiej zawsze mieć w torebce na wypadek, gdy przyjdzie ochota na chwilę pysznej przyjemności. – mówi Agnieszka Biernacka, Marketing Manager odpowiedzialna za kategorię wafli w Nestlé Polska.

Od chwili wprowadzenia na rynek PRINCESSA Zebra podbija serca i podniebienia konsumentów. W styczniu 2015 wafelek został dodatkowo wyróżniony prestiżowym tytułem „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2015”. Produktami Roku zostają te, które w badaniu przeprowadzonym na grupie 5000 konsumentów przez niezależny instytut badawczy, osiągają najwyższe wskaźniki atrakcyjności i zadowolenia w swojej kategorii. Wyróżnienie wafelka PRINCESSA Zebra jest więc wyjątkową rekomendacją od konsumentów dla konsumentów.

Autorem pomysłu kreatywnego do całej kampanii jest agencja LemonSky JWT, która przygotowała spot telewizyjny, a także działania digital (w tym komunikacja na Facebook-u), za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja MEC Sp. z o.o.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij