Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kampania PRINCESSA Zebra

16 lutego ruszyła nowa kampania Princessa Zebra. Kampania obejmuje spot 15 sekundowy w głównych stacjach telewizyjnych i programach tematycznych, działania wspierające w mediach cyfrowych oraz reklamę w sieci Multikino.
O autorze
1 min czytania 2015-02-25

W czasie trwania kampanii emitowany jest 15-sekundowy spot, a jej zasięg obejmuje najpopularniejsze stacje telewizyjne m.in. TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat. W celu wzmocnienia komunikacji reklama wyświetlana jest również na w serwisie You Tube, na Facebook oraz w kinach, przed ekranizacją popularnej powieści dla kobiet „50 twarzy Graya”.

Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25 do 44 lat i potrwa ok. 5 tygodni, z czego 57% czasu przypadnie na czas najwyższej oglądalności. Przewidywane dotarcie obejmie 86% grupy docelowej.

Wafelek Princessa Zebra to doskonała propozycja dla wszystkich, którzy w ciągu dnia mają ochotę na pyszną i pożywną przekąskę. Brak czekolady sprawia, że wafelek nie topi się w palcach, więc idealnie sprawdzi się, np. w podróży. Można go wziąć do szkoły, pracy czy na wycieczkę – idealny na każdą porę roku. Najlepiej zawsze mieć w torebce na wypadek, gdy przyjdzie ochota na chwilę pysznej przyjemności. – mówi Agnieszka Biernacka, Marketing Manager odpowiedzialna za kategorię wafli w Nestlé Polska.

Od chwili wprowadzenia na rynek PRINCESSA Zebra podbija serca i podniebienia konsumentów. W styczniu 2015 wafelek został dodatkowo wyróżniony prestiżowym tytułem „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2015”. Produktami Roku zostają te, które w badaniu przeprowadzonym na grupie 5000 konsumentów przez niezależny instytut badawczy, osiągają najwyższe wskaźniki atrakcyjności i zadowolenia w swojej kategorii. Wyróżnienie wafelka PRINCESSA Zebra jest więc wyjątkową rekomendacją od konsumentów dla konsumentów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorem pomysłu kreatywnego do całej kampanii jest agencja LemonSky JWT, która przygotowała spot telewizyjny, a także działania digital (w tym komunikacja na Facebook-u), za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja MEC Sp. z o.o.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się