2 Srebrne Bębny dla Hypermedia Isobar za "Dotknij Dźwięku"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
2 Srebrne Bębny dla Hypermedia Isobar za

Agencja Hypermedia Isobar otrzymała dwie nagrody Silver Drum w kategoriach Innovative Campaign oraz Events za projekt ‘’Dotknij Dźwięku’’ zrealizowany dla Polskiego Radia podczas 19. edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych Golden Drum.

‘’Dotknij dźwięku’’ to unikalny projekt, który z pomocą innowacyjnej technologii druku 3D pozwolił ludziom dotknąć i na nowo doświadczyć dźwięku. Integralnym elementem akcji był event Polskiego Radia na Pikniku Naukowym, w czasie którego odbywał się druk trójwymiarowych modeli fal dźwiękowych. Uczestnicy eventu mogli na własne oczy przekonać się jak wyglądają 24 najbardziej rozpoznawalne dźwięki w historii XX wieku. Były to między innymi: ogłoszenie II wojny światowej, wybór Jana Pawła II na papieża, zapis recytacji wiersza „Żądamy amunicji” w czasie Powstania Warszawskiego przez jednego z żołnierzy, ostatnie kazanie ks. Popiełuszki, ale także niezapomniane popisy komentatorskie Tomasza Zimocha czy lapsusy językowe polityków. Podczas eventu wydrukowane fale dźwiękowe zostały wyeksponowane w gablotach. Każdy mógł ich dotknąć lub odsłuchać oraz poznać ich historię skanując QR kod, przekierowujący na specjalny microsite na portalu Polskiego Radia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja ‘’Dotknij Dźwięku’’ spotkała się z dużym zainteresowaniem, tak w mediach, jak i podczas samego eventu. Dźwiękowa kampania online zanotowała ponad milion wyświetleń i osiągnęła CTR na poziomie 0,048%. Wiele z ponad 90 tys. osób, które odwiedziły piknik, miało okazję po raz pierwszy zobaczyć i dotknąć dźwięku. Po zakończeniu eventu model 3D z nagraniem „Żądamy Amunicji” został wystawiony jako eksponat w Muzeum Powstania Warszawskiego…a najciekawsze dźwięki wciąż można odsłuchać i obejrzeć na portalu PolskieRadio.pl.

- Cieszymy się z nagród, tym bardziej, że projekt stworzony został w odpowiedzi na realny brief klienta, a nie jak to ma często miejsce pod konkurs kreatywny. Wyróżniony projekt idealnie wpisuje się w nasze postrzeganie współczesnej komunikacji reklamowej, integrującej inspirującą ideę, różne media, doświadczanie marki i storytelling. To są wartości, które podzielamy my i nasi Klienci, a które przynoszą widoczne efekty – komentuje przyznanie nagród Krzysztof Andrzejczak, Dyrektor Zarządzający Hypermedia Isobar.

- To wspaniała informacja, że projekt ‘’Dotknij Dźwięku’’ znalazł uznanie międzynarodowego jury. W ciągu niespełna trzech miesięcy przygotowań i realizacji, z pomysłu stał się nowatorskim projektem, który codziennie zachęca wielu ludzi do korzystania z fenomenalnej bazy zasobów Polskiego Radia. – powiedział Andrzej Mietkowski, Dyrektor PolskieRadio.pl.

- Portoroż okazał się w tym roku wyjątkowo trudnym festiwalem. Jurorzy byli surowi, w wielu kategoriach nie przyznano złota. Podwójne srebro bardzo nas cieszy, ale największą nagrodę jako zespół odebraliśmy realizując ten projekt. To była wspaniała kreatywna przygoda, która przyniosła wymierne korzyści biznesowe i wizerunkowe naszemu Klientowi – powiedział Maciej Nowicki, Creative Managing Director w Hypermedia Isobar. 

W tym roku zgłoszono 141 prac z Polski, w tym dwie z Hypermedia Isobar. Listę laureatów można znaleźć tu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij