Premierę nowych, rewolucyjnych rajstop wspiera kampania reklamowa, realizowana przez cały marzec w prasie kobiecej oraz największych rozgłośniach radiowych.
W swojej pierwszej w tym roku, wiosennej kampanii reklamowej, marka Gatta postawiła na innowacyjne rajstopy BB creme effect – rajstopy z efektem popularnego kremu BB.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania będzie realizowana przez cały marzec w największych rozgłośniach radiowych: Radio ZET oraz RMF FM, jak również w ukazujących się w marcu wydaniach prasy kobiecej – luksusowym magazynie „Twój Styl”, a także w „Show”, „Olivii” oraz „Naj”. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Rajstopy BB creme effect, kryją drobne niedoskonałości skóry (takie jak pajączki, przebarwienia czy znamiona) i nadają nogom naturalny, rozświetlony wygląd. Wykonane są z cienkiej przędzy poliamidowej z połyskiem BRITE, która tworzy na rajstopie strukturę załamującą światło. Tak uzyskana powierzchnia daje efekt nałożenia lekkiego fluidu, dzięki czemu drobne mankamenty skóry przestają być widoczne. Produkty dostępne są już w salonach Gatta w całej Polsce oraz w sklepie internetowym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing