Użytkownicy Interii i RMF wybierają najpopularniejszy klub piłkarski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Użytkownicy Interii i RMF wybierają najpopularniejszy klub piłkarski

Interia i RMF zapraszają wszystkich kibiców do stworzenie mapy popularności klubów piłkarskich. Głosowanie na ulubioną drużynę odbywa się poprzez ankietę umieszczoną na stronie www.mapakibicow.pl oraz w serwisie sport.interia.pl.

W ankiecie uwzględniono 181 najlepszych obecnie klubów piłkarskich, zarówno z ekstraklasy jak i niższych lig. Internauci mogą wskazać swoją ulubioną drużynę oraz określić miejsce zamieszkania. Dzięki temu powstanie mapa, która ukaże sympatie kibiców do określonych zespołów, w poszczególnych województwach i powiatach. Celem prowadzenia ankiety jest sprawdzenie, które drużyny cieszą się największą popularnością w Polsce i czy sympatie kibiców zawsze związane są z miejscem, w którym żyją.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez cały okres prowadzenia badania mapę preferencji kibicowskich można będzie zamieścić w dowolnym serwisie internetowym poprzez embed kodu HTML na stronie. Osoba oddająca swój głos w internetowej ankiecie nadal pozostaje w danym serwisie, a zebrane dane są agregowane do jednej bazy danych i aktualizowane co godzinę. 

Do badania preferencji Interia wykorzystuje nowe narzędzie – mapę, dzięki której możliwe będzie sprawdzenie, czy określone poglądy lub sympatie internautów łączą się z miejscem ich zamieszkania.

– Mapa preferencji to zupełnie nowy sposób prezentowania wyników ankiet internetowych. Użytkownicy otrzymują czytelną mapę Polski, która dodatkowo umożliwia podgląd wyników w poszczególnych województwach czy nawet powiatach – wyjaśnia Filip Lenart, Dyrektor Marketingu i PR Grupy Interia.pl.

Dzięki nowemu narzędziu portal może przeprowadzać ankiety wśród internautów na wiele różnych tematów – odnośnie ważnych społecznie problemów, czy też sposobu spędzania wolnego czasu i codziennego życia Polaków.

Wykonawcą narzędzia jest firma Hyper Media.

Mapa znajduje się na tej stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij