CityInfo partnerem Goldbach Audience

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CityInfo partnerem Goldbach Audience

Goldbach Audience rozszerza swoją ofertę w zakresie reklamy DOOH. Firma pozyskała do współpracy należące do grupy AMS CityINFOtv – aktualizowany on-line kanał informacji pasażerskiej, dostępny m.in. w warszawskim metrze.

To już pięćdziesiąta druga sieć reklamy typu Digital Signage w ofercie Goldbach Audience.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Sieć CityINFOtv składa się z ponad 2 tysięcy ekranów, które docierają codziennie do ponad pół miliona osób w Warszawie oraz Trójmieście – mówi Krzysztof Bernatowicz, DOOH Project & Sales Manager w Goldbach Audience. – Co więcej, jest to bardzo ciekawy target, w którym dużą grupę stanowią osoby z wyższym wykształceniem (wśród podróżujących metrem to aż 70%), zarabiające powyżej 2,5 tysiąca złotych netto. Pod względem zasięgu, to jedna z najbardziej atrakcyjnych sieci DOOH w Polsce – dodaje.

Obszar cyfrowego OOH, który reprezentuje reklama w CityINFOtv, to jednak nie tylko duży zasięg. Zdaniem Krzysztofa Bernatowicza nie można zapominać o unikalnych cechach reklamy DOOH gwarantujących skuteczność i oddziaływanie wizerunkowe. - Kampanie reklamowe łączą się na tego typu nośnikach z ciekawym kontentem informacyjnym. W przypadku Metra Warszawskiego są to np. informacje o pogodzie, czy newsy na temat wydarzeń kulturalnych – zauważa. Między innymi dlatego, zdaniem eksperta Goldbach Audience, DOOH jest lepiej odbierany niż inne formy reklamy. - To reklama, która nie atakuje znienacka oraz nie zagłusza naszych myśli, gdy jedziemy do domu albo do pracy. Odbiorcy stykają się z reklamą, gdy mają chwilę czasu i niewiele rzeczy odwraca ich uwagę. Wpływa to bardzo pozytywnie na odbiór i zapamiętywanie kreacji – zauważa.

Jakie możliwości reklamowe oferuje CityINFOtv? Są to między innymi dynamiczne i statyczne plansze reklamowe oraz animacje. - Warto też podkreślić szerokie możliwość geotargetowania kampanii – jest to optymalne rozwiązanie dla firm, które posiadają punkty sprzedaży w konkretnych obszarach miasta lub nawet przy konkretnych stacjach metra, w których chcą się reklamować – mówi Arkadiusz Gawlak Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH w AMS.

CityINFOtv jest 52 siecią dynamicznie rozwijającego się segmentu DOOH w ofercie Goldbach Audience. Oznacza to, że Goldbach jest aktualnie największym brokerem tego typu reklamy w Polsce i posiada w swojej ofercie 46 tysięcy ekranów w ponad 8 tysiącach lokalizacji - Miesięcznie nasze wszystkie sieci osiągają zasięg rzędu 145 milionów kontaktów z reklamą. Oznacza to, że możemy zaoferować klientom zarówno precyzyjnie targetowane kampanie (np. tylko w salonach fryzjerskich), jak i takie nastawione przede wszystkim na zasięg – zapewnia Krzysztof Bernatowicz.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij