TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CityInfo partnerem Goldbach Audience

Goldbach Audience rozszerza swoją ofertę w zakresie reklamy DOOH. Firma pozyskała do współpracy należące do grupy AMS CityINFOtv – aktualizowany on-line kanał informacji pasażerskiej, dostępny m.in. w warszawskim metrze.
O autorze
1 min czytania 2015-03-03

To już pięćdziesiąta druga sieć reklamy typu Digital Signage w ofercie Goldbach Audience.

– Sieć CityINFOtv składa się z ponad 2 tysięcy ekranów, które docierają codziennie do ponad pół miliona osób w Warszawie oraz Trójmieście – mówi Krzysztof Bernatowicz, DOOH Project & Sales Manager w Goldbach Audience. – Co więcej, jest to bardzo ciekawy target, w którym dużą grupę stanowią osoby z wyższym wykształceniem (wśród podróżujących metrem to aż 70%), zarabiające powyżej 2,5 tysiąca złotych netto. Pod względem zasięgu, to jedna z najbardziej atrakcyjnych sieci DOOH w Polsce – dodaje.

Obszar cyfrowego OOH, który reprezentuje reklama w CityINFOtv, to jednak nie tylko duży zasięg. Zdaniem Krzysztofa Bernatowicza nie można zapominać o unikalnych cechach reklamy DOOH gwarantujących skuteczność i oddziaływanie wizerunkowe. – Kampanie reklamowe łączą się na tego typu nośnikach z ciekawym kontentem informacyjnym. W przypadku Metra Warszawskiego są to np. informacje o pogodzie, czy newsy na temat wydarzeń kulturalnych – zauważa. Między innymi dlatego, zdaniem eksperta Goldbach Audience, DOOH jest lepiej odbierany niż inne formy reklamy. – To reklama, która nie atakuje znienacka oraz nie zagłusza naszych myśli, gdy jedziemy do domu albo do pracy. Odbiorcy stykają się z reklamą, gdy mają chwilę czasu i niewiele rzeczy odwraca ich uwagę. Wpływa to bardzo pozytywnie na odbiór i zapamiętywanie kreacji – zauważa.

Jakie możliwości reklamowe oferuje CityINFOtv? Są to między innymi dynamiczne i statyczne plansze reklamowe oraz animacje. – Warto też podkreślić szerokie możliwość geotargetowania kampanii – jest to optymalne rozwiązanie dla firm, które posiadają punkty sprzedaży w konkretnych obszarach miasta lub nawet przy konkretnych stacjach metra, w których chcą się reklamować – mówi Arkadiusz Gawlak Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH w AMS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

CityINFOtv jest 52 siecią dynamicznie rozwijającego się segmentu DOOH w ofercie Goldbach Audience. Oznacza to, że Goldbach jest aktualnie największym brokerem tego typu reklamy w Polsce i posiada w swojej ofercie 46 tysięcy ekranów w ponad 8 tysiącach lokalizacji – Miesięcznie nasze wszystkie sieci osiągają zasięg rzędu 145 milionów kontaktów z reklamą. Oznacza to, że możemy zaoferować klientom zarówno precyzyjnie targetowane kampanie (np. tylko w salonach fryzjerskich), jak i takie nastawione przede wszystkim na zasięg – zapewnia Krzysztof Bernatowicz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing