TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy strateg w agencji Melting Pot

Agencja strategiczna Melting Pot wzmocniła swój zespół o nowego stratega. Z początkiem lutego do zespołu dołączył Kuba Żołnowski, który będzie pełnił obowiązki Junior Strategy Plannera.
O autorze
1 min czytania 2015-03-03

Dotychczas pracował on w dziale Client Service agencji Grey, gdzie odpowiadał głównie za obsługę marek Cyfrowego Polsatu i Redd’sa. Jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

„Dołączenie Kuby do naszego zespołu to naturalny element rozwoju agencji. Kuba wnosi do nas jakże cenne świeże spojrzenie i młodość, a jednocześnie spojrzenie na strategię komunikacji marek, które jest zbieżne z naszym i wpisuje się w filozofię istniejącej już ponad dwa lata firmy. A to nie koniec wzmocnień.” – komentuje Wojtek Walczak, współzałożyciel i partner w agencji Melting Pot.

Melting Pot to agencja strategiczna założona w 2012 roku przez Wojtka Walczaka i Radosława Kaczmarka. W swojej filozofii stawia na wypełnienie luki na rynku usług strategicznych i łączenie eksperckich kompetencji ATL i Digital. Jej główne obszary kompetencji to: projektowanie strategii marki i strategii komunikacji marki, warsztaty strategiczne i szkolenia. Od roku 2014 ściśle współpracuje z domem badawczym IRCenter tworząc markę BrandBloostream. Także od 2014r. jej założyciele współtworzą nowy kierunek studiów na SWPS „Marketing w social media”.

Więcej informacji na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj