Dotychczas pracował on w dziale Client Service agencji Grey, gdzie odpowiadał głównie za obsługę marek Cyfrowego Polsatu i Redd’sa. Jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
„Dołączenie Kuby do naszego zespołu to naturalny element rozwoju agencji. Kuba wnosi do nas jakże cenne świeże spojrzenie i młodość, a jednocześnie spojrzenie na strategię komunikacji marek, które jest zbieżne z naszym i wpisuje się w filozofię istniejącej już ponad dwa lata firmy. A to nie koniec wzmocnień.” – komentuje Wojtek Walczak, współzałożyciel i partner w agencji Melting Pot.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Melting Pot to agencja strategiczna założona w 2012 roku przez Wojtka Walczaka i Radosława Kaczmarka. W swojej filozofii stawia na wypełnienie luki na rynku usług strategicznych i łączenie eksperckich kompetencji ATL i Digital. Jej główne obszary kompetencji to: projektowanie strategii marki i strategii komunikacji marki, warsztaty strategiczne i szkolenia. Od roku 2014 ściśle współpracuje z domem badawczym IRCenter tworząc markę BrandBloostream. Także od 2014r. jej założyciele współtworzą nowy kierunek studiów na SWPS „Marketing w social media”.
Więcej informacji na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024