Nowy strateg w agencji Melting Pot

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy strateg w agencji Melting Pot

Agencja strategiczna Melting Pot wzmocniła swój zespół o nowego stratega. Z początkiem lutego do zespołu dołączył Kuba Żołnowski, który będzie pełnił obowiązki Junior Strategy Plannera.

Dotychczas pracował on w dziale Client Service agencji Grey, gdzie odpowiadał głównie za obsługę marek Cyfrowego Polsatu i Redd'sa. Jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Dołączenie Kuby do naszego zespołu to naturalny element rozwoju agencji. Kuba wnosi do nas jakże cenne świeże spojrzenie i młodość, a jednocześnie spojrzenie na strategię komunikacji marek, które jest zbieżne z naszym i wpisuje się w filozofię istniejącej już ponad dwa lata firmy. A to nie koniec wzmocnień.” – komentuje Wojtek Walczak, współzałożyciel i partner w agencji Melting Pot.

Melting Pot to agencja strategiczna założona w 2012 roku przez Wojtka Walczaka i Radosława Kaczmarka. W swojej filozofii stawia na wypełnienie luki na rynku usług strategicznych i łączenie eksperckich kompetencji ATL i Digital. Jej główne obszary kompetencji to: projektowanie strategii marki i strategii komunikacji marki, warsztaty strategiczne i szkolenia. Od roku 2014 ściśle współpracuje z domem badawczym IRCenter tworząc markę BrandBloostream. Także od 2014r. jej założyciele współtworzą nowy kierunek studiów na SWPS „Marketing w social media”.

Więcej informacji na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij