Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy strateg w agencji Melting Pot

Agencja strategiczna Melting Pot wzmocniła swój zespół o nowego stratega. Z początkiem lutego do zespołu dołączył Kuba Żołnowski, który będzie pełnił obowiązki Junior Strategy Plannera.
O autorze
1 min czytania 2015-03-03

Dotychczas pracował on w dziale Client Service agencji Grey, gdzie odpowiadał głównie za obsługę marek Cyfrowego Polsatu i Redd’sa. Jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

„Dołączenie Kuby do naszego zespołu to naturalny element rozwoju agencji. Kuba wnosi do nas jakże cenne świeże spojrzenie i młodość, a jednocześnie spojrzenie na strategię komunikacji marek, które jest zbieżne z naszym i wpisuje się w filozofię istniejącej już ponad dwa lata firmy. A to nie koniec wzmocnień.” – komentuje Wojtek Walczak, współzałożyciel i partner w agencji Melting Pot.

Melting Pot to agencja strategiczna założona w 2012 roku przez Wojtka Walczaka i Radosława Kaczmarka. W swojej filozofii stawia na wypełnienie luki na rynku usług strategicznych i łączenie eksperckich kompetencji ATL i Digital. Jej główne obszary kompetencji to: projektowanie strategii marki i strategii komunikacji marki, warsztaty strategiczne i szkolenia. Od roku 2014 ściśle współpracuje z domem badawczym IRCenter tworząc markę BrandBloostream. Także od 2014r. jej założyciele współtworzą nowy kierunek studiów na SWPS „Marketing w social media”.

Więcej informacji na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj