W tym sezonie u Kuby Wojewódzkiego króluje… Hellena!

Na antenę telewizji TVN wraca najbardziej znane i kontrowersyjne show – Kuba Wojewódzki. Przed nami dziewiąta edycja programu. W pierwszym tygodniu marca stacja wyemituje pierwszy odcinek nowej serii.
O autorze
1 min czytania 2015-03-09

Po raz pierwszy w historii programu Kuba Wojewódzki poda swoim gościom jedyną oryginalną Oranżadę Hellena w puszce.

Kuba Wojewódzki znany jest ze swojej charyzmy, inteligencji i błyskotliwości. Zaprasza do swojego programu osoby rozpoznawalne, znane i utalentowane. Dobór gości bywa czasem zaskakujący, ale jedno jest pewne – generuje on ogromne emocje! Tylko w tym programie, na tej kanapie, zaproszone osoby zdradzają swoje najskrytsze tajemnice, pokazują nieznane dotąd oblicza.

W tym sezonie rozmowom na kultowej kanapie towarzyszyć będzie Oranżada Hellena. Lekka i orzeźwiająca, stanowi świetne dopełnienie interesujących dyskusji, którymi wypełniona będzie nowa odsłona show. Marka Hellena, która w tym sezonie prowadzi szeroko zakrojone działania promocyjne i reklamowe, pojawi się we wszystkich odcinkach.

To już dziewiąta edycja programu, który niezmiennie od lat przyciąga przed telewizory miliony Polaków, dla których show Kuby Wojewódzkiego to pasjonujące wywiady będące często intelektualnym rollercoasterem! W pierwszym odcinku na kanapach zasiedli Anna Grodzka i Mamed Chalidow, łącząc w rozmowie świat polityki i sportu? Jedno jest pewne – ogromnych emocji z pewnością nie zabraknie!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Start: 3 marca
Emisja: TVN, wtorek, g. 22:30

Hellena to polska marka, która od ponad 20 lat oferuje konsumentom szeroką gamę napojów i oranżad w wielu smakach. Łącząc tradycję z nowoczesnością, kreując nowe trendy, przywołuje jednocześnie wspomnienia beztroskiego dzieciństwa, które wypełniał smak bąbelkowej, orzeźwiającej oranżady.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W portfolio marki znajdują się m.in. napoje gazowane w różnych smakach, Oranżada Light, Oranżada YOO! z witaminami dla dzieci oraz owocowe napoje niegazowane w najbogatszej na rynku ofercie smakowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się