Hasłem przewodnim kampanii jest „Upiekłam domowe ciasto“, a w reklamach zostały zaprezentowane mazurki i babki. Producent chce zachęcić klientów do wypieku domowych słodkości, jednocześnie przypominając, że margaryna Palma to od lat nieodłączny składnik tradycyjnych, wielkanocnych wypieków.
Kampania potrwa miesiąc i jest kontynuacją działań skierowanych do młodszego pokolenia. Reklamy można zobaczyć w pismach kobiecych i poradnikowych, Palma pojawiła się także na bilbordach w całej Polsce oraz w głównych stacjach TV i stacjach tematycznych. Kreacją kampanii zajęła się agencja Innovations Communications Group natomiast planowanie, zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.
Zobacz również
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]