Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wiosenna kampania reklamowa margaryny Palma

3 marca ruszyła wiosenna kampania reklamowa margaryny Palma z Z.T. Bielmar, wiodącej margaryny do pieczenia. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku produktu w kostce przed Świętami Wielkanocnymi, w kontekście tradycyjnych wypieków kojarzących się z tym wyjątkowym czasem.
O autorze
0 min czytania 2015-03-09

Hasłem przewodnim kampanii jest „Upiekłam domowe ciasto“, a w reklamach zostały zaprezentowane mazurki i babki. Producent chce zachęcić klientów do wypieku domowych słodkości, jednocześnie przypominając, że  margaryna Palma to od lat nieodłączny składnik tradycyjnych, wielkanocnych wypieków.

Kampania potrwa miesiąc i jest kontynuacją działań skierowanych do młodszego pokolenia. Reklamy można zobaczyć w pismach kobiecych i poradnikowych, Palma pojawiła się także na bilbordach w całej Polsce oraz w głównych stacjach TV i stacjach tematycznych. Kreacją kampanii zajęła się agencja Innovations Communications Group natomiast planowanie, zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj