„A Day in the World” czyli jeden dzień z życia na Ziemi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„A Day in the World” czyli jeden dzień z życia na Ziemi

Posterscope partnerem ADay.org i największej w historii wystawy fotografii, zaprezentowanej dziś na digitalowych nośnikach reklamy zewnętrznej na całym świecie.

15 maja 2012 organizacja ADay.org zaprosiła ludzi na całym świecie do udziału w unikalnym projekcie, w którym poproszono ich aby sfotografowali swoje codzienne życie i przesłali zdjęcia na stronę internetową. Zebrano 100 tys. fotografii ze 165 krajów, które przedstawiają, jak wygląda życie w wielu miejscach kuli ziemskiej w 2012 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dziś, 8 października ma miejsce kolejny etap projektu. 45 najlepszych fotografii zostanie zaprezentowanych na ekranach digital out-of-home na całym świecie, podczas „A Day in the World” – największej w historii wystawy fotografii. Szacuje się, że w ciągu 48 godzin powinno ją zobaczyć około 46 milionów odbiorców.

Za realizację tej bezprecedensowej wystawy o globalnym zasięgu jest odpowiedzialna sieć Posterscope, zajmująca się komunikacją out-of-home. Zdjęcia z „A Day in the World” zostaną wyświetlone na ponad 85 tys. ekranów na wszystkich kontynentach. Ta zsynchronizowana w czasie wystawa fotografii rozpocznie się w Sidney, w Australii, okrąży kulę ziemską goszcząc w ponad 20 krajach, i zakończy się w Stanach Zjednoczonych. Zdjęcia z logo ADay pojawią się między innymi na legendarnym ekranie ABC na Times Square w Nowym Jorku, jak i na największym ekranie LED na świecie, czyli Harmon Corner w Las Vegas oraz największym ekranie w Europie, jakim jest Media Wall w Liverpoolu.

W Polsce cyfrowa wystawa została przygotowana przez Posterscope Poland we współpracy z Digital Board i Stroer, właścicielami nośników którzy udostępnili ponad 70 digitalowych ekranów w 35 miastach na terenie całej Polski.

Wystawa rozpocznie się w samo południe, w poniedziałek 8 października i potrwa do końca dnia. Zdjęcia z ADay zobaczymy między innymi na jednym z największych video billboardów w Polsce o powierzchni 80 m2 przy ulicy Mickiewicza w Katowicach, a także na ekranach LED na skrzyżowaniu Świętokrzyskiej z Marszałkowską w Warszawie oraz przy Galerii Krakowskiej (ul. Pawia) w Krakowie. Wystawę będzie można również podziwiać na 31 nośnikach Infoscreen na 10 stacjach warszawskiego metra.

- Wspólnie z partnerami, bez których nie byłoby możliwe zrealizowanie ADay, mamy przyjemność brać udział w tym wyjątkowym wydarzeniu, ukazującym jak bardzo różnorodne jest życie ludzi w różnych zakątkach świata. ADay to wspaniały przykład kampanii o globalnym zasięgu, która za sprawą mediów digital out-of-home, jest w stanie dotrzeć z ważnym, społecznym przesłaniem, w tym samym czasie do milionów ludzi rozsianych po całym świecie. – powiedziała Anna Gościniak, Managing Director w Posterscope Poland.

Kolekcja zdjęć ADay.org jest unikatowym świadectwem tego, co jest ważne w życiu i skłania do refleksji nad życiem ludzi, których codzienność może drastycznie różnić się od naszej. Zgodnie z ideą, projekt ADay połączył tysiące amatorów i profesjonalistów z całego świata, pokazując jednocześnie jak potężnym i uniwersalnym środkiem wyrazu jest fotografia. Akcję wspierają znane osobistości, m.in. arcybiskup Desmond Tutu, sir Richard Branson, czy Jan Eliasson (zastępca sekretarza generalnego ONZ).

Całą kolekcję ponad 100 tys. zdjęć z 165 krajów można przeglądać na stronie www. Bieżące informacje i zdjęcia z przebiegu cyfrowej wystawy „A Day in The World” w Polsce i na świecie znajdą Państwo na profilu Posterscope Poland na Facebooku. Możliwe jest również śledzenie wpisów na temat projektu na Twitterze.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij