Żywe manekiny w salonie Digel

Firma Digel sięga po niestandardowe formy marketingu w miejscu sprzedaży. 14 i 15 marca na witrynie salonu Digel w warszawskim centrum handlowym Factory Annopol pojawią się modele, którzy będą odgrywali rolę manekinów.
O autorze
1 min czytania 2015-03-13

W najbliższy weekend witryną salonu marki Digel w warszawskim Factory Annopol zawładną zawodowi modele, którzy zaprezentują kolekcję wiosna-lato oraz będą pokazywali różne możliwości stylizacji na bazie oferty sklepu. W ten sposób firma chce przyciągnąć klientów i zachęcić ich do zakupów całych zestawów ubrań. Jak wiadomo, mężczyźni lubią kupować gotowe komplety ubrań i dodatków, stad pomysł żeby pokazać im jak najwięcej propozycji idealnie dobranych stylizacji. Żywa witryna ma za zadanie także uprzyjemnić wizytę w salonie paniom towarzyszącym w zakupach mężczyznom oraz posłużyć im za inspirację podczas pełnienia roli osobistej stylistyki partnera. 

Digel to niemiecka firma rodzinna z 75-letnią tradycją w produkcji odzieży męskiej. Dziś ma ona oddziały na całym świecie, w tym Polsce. Digel zawdzięcza swój międzynarodowy sukces wzornictwu zgodnemu z najnowszymi trendami mody innowacjom, jak również produktom dostosowanym do potrzeb rynku, takim jak funkcjonalne garnitury Protect3, odporne na zabrudzenia, dzięki tkaninie hi-tech. Oferta firmy wyróżnia się na rynku także dzięki niezwykle bogatemu asortymentowi ubrań dla mężczyzn o niestandardowej sylwetce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj