Roczny kontrakt Banku z Agencją inicjujący działania instytucji w nowych mediach obejmuje stałą obsługę bieżącą wraz z implementacją akcji specjalnych w serwisach społecznościowych. Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii i wsparcie reklamowe mające na celu pozyskanie bazy fanów, ale także konkursy i aplikacje angażujące użytkowników w interakcje z marką.
Autorska idea kreatywna kampanii i claim „Od ponad 85 lat Klienci lubią to” powstały w zespole kreatywnym The Digitals. „Bank Pekao S.A od niemal wieku ceniony jest przez Polaków. Przez to, jak ważny był w przeszłości i jak wiele innowacji wprowadził, by zadbać o rozwój Klientów na przestrzeni lat, chcieliśmy uhonorować go treścią zgrabnie łączącą charakterystykę nowych mediów z emocjami, które wzbudzał od zawsze”, tłumaczy Michał Kobierzewski, Group Creative Director The Digitals.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Już wkrótce startuje dedykowana aplikacja konkursowa „Rodzinne Pamiątki”. W kolejnych miesiącach ruszą działania wspierające Przystanek Woodstock oraz WOŚP – partnerskie przedsięwzięcia Banku. Agencja ma w planach także wsparcie Banku Pekao S.A. w działaniach, w które zaangażowana jest cała Grupa UniCredit, w tym komunikację w mediach społecznościowych UEFA Champions League.