TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

The Digitals sprawia, że lubisz Bank Pekao S.A. także w mediach społecznościowych

Dzięki wsparciu agencji interaktywnej The Digitals, Bank Pekao S.A. startuje z nowym komunikatem – „Od ponad 85 lat Klienci lubią to” - promując swoje działania w serwisach społecznościowych Facebook, YouTube i Google+.
O autorze
1 min czytania 2015-03-13

Roczny kontrakt Banku z Agencją inicjujący działania instytucji w nowych mediach obejmuje stałą obsługę bieżącą wraz z implementacją akcji specjalnych w serwisach społecznościowych. Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii i wsparcie reklamowe mające na celu pozyskanie bazy fanów, ale także konkursy i aplikacje angażujące użytkowników w interakcje z marką.

Autorska idea kreatywna kampanii i claim „Od ponad 85 lat Klienci lubią to” powstały w zespole kreatywnym The Digitals. „Bank Pekao S.A od niemal wieku ceniony jest przez Polaków. Przez to, jak ważny był w przeszłości i jak wiele innowacji wprowadził, by zadbać o rozwój Klientów na przestrzeni lat, chcieliśmy uhonorować go treścią zgrabnie łączącą charakterystykę nowych mediów z emocjami, które wzbudzał od zawsze”, tłumaczy Michał Kobierzewski, Group Creative Director The Digitals.

Już wkrótce startuje dedykowana aplikacja konkursowa „Rodzinne Pamiątki”. W kolejnych miesiącach ruszą działania wspierające Przystanek Woodstock oraz WOŚP – partnerskie przedsięwzięcia Banku. Agencja ma w planach także wsparcie Banku Pekao S.A. w działaniach, w które zaangażowana jest cała Grupa UniCredit, w tym komunikację w mediach społecznościowych UEFA Champions League.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj