Agencja K2 sukcesywnie wykorzystuje, znany z poprzedniego spotu, format kreatywny „The Cathlons”. The Cathlons to wszyscy Ci, których jednoczy sport, osoby spędzające czas aktywnie w gronie podobnych sobie zapaleńców. Tematem reklamy są buty do biegania Ekiden One marki Kalenji, dzięki którym można wybiec w przyszłość. Scenariusz jest ukłonem w stronę fanów science-fiction – obecny rok to właśnie przyszłość z „Powrotu do przyszłości”. Wykorzystany w filmie motyw muzyczny pochodzi z „Podróży Pana Kleksa”.
Od 6 marca są emitowane spoty o długości 30 i 15 sek.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja K2. Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media, zaś za zakup media online K2 Media.