K2 przygotowała kolejne działania dla marki Decathlon - Back to The Cathlons

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 przygotowała kolejne działania dla marki Decathlon - Back to The Cathlons

Agencja K2 przygotowała kolejną odsłonę kampanii sieci sklepów Decathlon.

Agencja K2 sukcesywnie wykorzystuje, znany z poprzedniego spotu, format kreatywny „The Cathlons”. The Cathlons to wszyscy Ci, których jednoczy sport, osoby spędzające czas aktywnie w gronie podobnych sobie zapaleńców. Tematem reklamy są buty do biegania Ekiden One marki Kalenji, dzięki którym można wybiec w przyszłość. Scenariusz jest ukłonem w stronę fanów science-fiction – obecny rok to właśnie przyszłość z „Powrotu do przyszłości”. Wykorzystany w filmie motyw muzyczny pochodzi z „Podróży Pana Kleksa”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od 6 marca są emitowane spoty o długości 30 i 15 sek.

Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja K2. Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media, zaś za zakup media online K2 Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij