Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

K2 przygotowała kolejne działania dla marki Decathlon – Back to The Cathlons

Agencja K2 przygotowała kolejną odsłonę kampanii sieci sklepów Decathlon.
O autorze
0 min czytania 2015-03-13

Agencja K2 sukcesywnie wykorzystuje, znany z poprzedniego spotu, format kreatywny „The Cathlons”. The Cathlons to wszyscy Ci, których jednoczy sport, osoby spędzające czas aktywnie w gronie podobnych sobie zapaleńców. Tematem reklamy są buty do biegania Ekiden One marki Kalenji, dzięki którym można wybiec w przyszłość. Scenariusz jest ukłonem w stronę fanów science-fiction – obecny rok to właśnie przyszłość z „Powrotu do przyszłości”. Wykorzystany w filmie motyw muzyczny pochodzi z „Podróży Pana Kleksa”.

Od 6 marca są emitowane spoty o długości 30 i 15 sek.

Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja K2. Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media, zaś za zakup media online K2 Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj