Case study: Streaming CRM w służbie sprzedaży

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Case study: Streaming CRM w służbie sprzedaży

O tym jak czołowy bank w Polsce pozyskuje klientów oraz podnosi sprzedaż dzięki wykorzystaniu reklamy programmatic oraz technologii Streaming CRM.

Jednym z działających w Polsce banków, który zdecydował się na wykorzystanie nowych technologii w celach reklamowych jest BZ WBK.  W odpowiedzi na zapotrzebowanie na wysokiej jakości leady oraz w celu zwiększenia efektywności działań reklamowych, BZWBK przy współpracy z Sociomantic Labs przeprowadził kampanię retargetingową, która była jednym z istotnych kanałów pozyskania konwersji dla banku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij