TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Interactions Europe otwiera biuro w Londynie i zostaje wyłącznym przedstawicielem Solve Media Inc. w całej Europie!

Amerykańska firma Solve Media Inc., która jest właścicielem technologii uwierzytelniająco-reklamowej type-ins, powierzyła sieci Interactions Europe wyłączność na reprezentacje i sprzedaż tej technologii we wszystkich krajach Europy!
O autorze
1 min czytania 2015-03-13

Jestem bardzo szczęśliwy, bo udało nam się dokonać czegoś naprawdę wyjątkowego. Startowaliśmy jako jeden z wielu partnerów Solve Media Inc. w Europie, na trudnym rynku reklamy online. Zbudowaliśmy wyjątkową strukturę, przekonaliśmy do nowego formatu reklamowego dużych wydawców i największych reklamodawców i skutecznie zwiększaliśmy zasięg wpływów w kolejnych krajach europejskich. Decyzja Solve Media Inc. o przyznaniu nam wyłączności na reprezentowanie ich i obsługę technologii type-ins w całej Europie to nasz olbrzymi sukces! – komentuje zarządzający siecią Paweł Milcarz.

Type-ins to zaawansowana technologia uwierzytelniająca wprowadzona na rynek przez amerykańską firmę Solve Media, Inc., która jest jednocześnie jej globalnym operatorem. Korzystają z niej najwięksi wydawcy na całym świecie (m.in. AOL, Bauer, Meredith) oraz w Polsce (m.in. Grupa Onet, Grupa Interia, Motor-Presse). Type-ins oznacza dla wydawców przede wszystkim pełne bezpieczeństwo wrażliwych treści wydawniczych przed szkodliwymi działaniami botów i spamerów, a jednocześnie zapewnia nowe i bezpieczne zasoby reklamowe w obszarach display, pre-roll i mobile (treści mobilne i aplikacje).

W tej chwili Interactions Europe otwiera swoje biuro w Londynie, w którym docelowo pracować będzie około dziesięciu osób. Oddział ten ma odpowiadać za większość transakcji i kampanii prowadzonych w krajach Europy Zachodniej.

Sieć reklamowa Interactions Europe współpracuje z Solve Media Inc. od początku 2013 r. na zasadzie wyłącznej reprezentacji w Polsce, zarówno przed wydawcami, jak i reklamodawcami. W styczniu 2014 roku Interactions Europe uzyskała od Solve Media Inc. pełną wyłączność reprezentacyjną we wszystkich krajach Europy Środkowo-Wschodniej, a w grudniu tego samego roku, także w krajach regionu DACH i Skandynawii. W przyszłości Interactions Europe planuje otwarcie biur w państwach Europy Południowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj