Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Trwa siódma edycja konkursu Kampania Społeczna Roku

W roku 2014 zostało zrealizowanych w Polsce ponad 100 kampanii społecznych. Spośród nich już po raz siódmy jury wybierze te najlepsze, którym przyzna tytuł Kampanii Społecznej Roku.
O autorze
1 min czytania 2015-03-13

Inicjatorzy, twórcy i wykonawcy mogą zgłaszać kampanie za pośrednictwem strony. Partnerami strategicznymi konkursu są firmy Polpharma i Jet Line Outdoor.

Formuła Konkursu pozostaje niezmieniona, ale w tegorocznej edycji zgłoszenia przyjmowane są, aż w dwunastu kategoriach. „Zdecydowaliśmy się dodać więcej kategorii m.in. z zakresu CSR – mówi Paweł Prochenko prezes Fundacji Komunikacji Społecznej – ponieważ poprzednie edycje pokazały, iż jedna, ogólna kategoria dla kampanii CSR jest za wąska i programy edukacyjne czy np. dobre, ale jednorazowe, nie wiążące się z długofalowymi działaniami akcje charytatywne powinny być ocenione odrębnie.”

Kategorie KSR 2014:

  • Kampanie organizacji pozarządowych
  • Kampanie instytucji publicznych
  • Kampanie firm i fundacji firm
  • Kampanie lokalne
  • Kampanie 1 %
  • Kampanie o tematyce zdrowotnej
  • Kampanie o tematyce ekologicznej
  • Programy edukacyjne firm (CSR)
  • Akcje zaangażowane firm (CSR)
  • Kampanie dla rozwoju (promocja m.in. miast, funduszy)
  • Marketing zaangażowany społecznie (CRM)
  • Akcje zaangażowane społecznie

W tej edycji wartością dodaną jest też konkurs „Kreatywny OOH!” kierowany do autorów plakatów, bilbordów, projektów ambientowych, które powstały dla lub z myślą o jakieś organizacji pozarządowej czy akcji społecznej, ale nie zostały nigdy zrealizowane. Nagrodą w konkursie jest emisja reklamy społecznej na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych. Dodatkowo w głównym konkursie zostanie przyznane wyróżnienie za najlepszą kreację outdoorową zrealizowaną w roku ubiegłym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs Kampania Społeczna Roku przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespołeczne.pl będą mogli w drodze głosowania wybrać zwycięzcę w jednej z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.

Termin zgłaszania kampanii do Konkursu upływa 23 marca, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 19 maja w Teatrze Kamienica.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma i Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francuska Izba Przemysłowo – Handlowa w Polsce CCIFP i Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: HATALSKA.COM, RMF Classic – współpraca redakcyjna, PRoto.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, CSR Info, nowymarketing.pl oraz ngo.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej szczegółów na temat konkursu, a także regulaminy na stronie.