Trwa siódma edycja konkursu Kampania Społeczna Roku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Trwa siódma edycja konkursu Kampania Społeczna Roku

W roku 2014 zostało zrealizowanych w Polsce ponad 100 kampanii społecznych. Spośród nich już po raz siódmy jury wybierze te najlepsze, którym przyzna tytuł Kampanii Społecznej Roku.

Inicjatorzy, twórcy i wykonawcy mogą zgłaszać kampanie za pośrednictwem strony. Partnerami strategicznymi konkursu są firmy Polpharma i Jet Line Outdoor.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Formuła Konkursu pozostaje niezmieniona, ale w tegorocznej edycji zgłoszenia przyjmowane są, aż w dwunastu kategoriach. „Zdecydowaliśmy się dodać więcej kategorii m.in. z zakresu CSR - mówi Paweł Prochenko prezes Fundacji Komunikacji Społecznej - ponieważ poprzednie edycje pokazały, iż jedna, ogólna kategoria dla kampanii CSR jest za wąska i programy edukacyjne czy np. dobre, ale jednorazowe, nie wiążące się z długofalowymi działaniami akcje charytatywne powinny być ocenione odrębnie.”

Kategorie KSR 2014:

  • Kampanie organizacji pozarządowych
  • Kampanie instytucji publicznych
  • Kampanie firm i fundacji firm
  • Kampanie lokalne
  • Kampanie 1 %
  • Kampanie o tematyce zdrowotnej
  • Kampanie o tematyce ekologicznej
  • Programy edukacyjne firm (CSR)
  • Akcje zaangażowane firm (CSR)
  • Kampanie dla rozwoju (promocja m.in. miast, funduszy)
  • Marketing zaangażowany społecznie (CRM)
  • Akcje zaangażowane społecznie

W tej edycji wartością dodaną jest też konkurs „Kreatywny OOH!” kierowany do autorów plakatów, bilbordów, projektów ambientowych, które powstały dla lub z myślą o jakieś organizacji pozarządowej czy akcji społecznej, ale nie zostały nigdy zrealizowane. Nagrodą w konkursie jest emisja reklamy społecznej na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych. Dodatkowo w głównym konkursie zostanie przyznane wyróżnienie za najlepszą kreację outdoorową zrealizowaną w roku ubiegłym.

Konkurs Kampania Społeczna Roku przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespołeczne.pl będą mogli w drodze głosowania wybrać zwycięzcę w jednej z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.

Termin zgłaszania kampanii do Konkursu upływa 23 marca, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 19 maja w Teatrze Kamienica.

Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma i Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francuska Izba Przemysłowo - Handlowa w Polsce CCIFP i Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: HATALSKA.COM, RMF Classic – współpraca redakcyjna, PRoto.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, CSR Info, nowymarketing.pl oraz ngo.pl.

Więcej szczegółów na temat konkursu, a także regulaminy na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij