5-lecie agencji 38PR: zmiana nazwy, biuro w Warszawie, nowości organizacyjne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
5-lecie agencji 38PR: zmiana nazwy, biuro w Warszawie, nowości organizacyjne

38PR & Content Communication to zespół ekspertów z branży mediów. Firma zajmuje się kompleksową opieką nad wizerunkiem firm i instytucji, a jej specjalnością są niestandardowe działania mediowe, których efektem jest wprowadzanie marek bezpośrednio do treści redakcyjnych.

Agencja powstała w 2010 roku w Łodzi, zatrudnia obecnie blisko 20 osób i właśnie uruchomiła biuro na warszawskim Mokotowie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Od 5 lat grono ekspertów 38PR prowadzi kampanie wizerunkowe na rzecz polskich i zagranicznych marek. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją, która dobrze rozumie świat współczesnych mediów. Rozszerzenie nazwy to wyraźny sygnał na temat sposobu pracy agencji, który obecnie obejmuje działania szersze niż relacje z mediami, event PR, czy CSR. Naszą pasją jest poszukiwanie najefektywniejszych dróg dotarcia do odbiorców z przekazem, który ich zainspiruje, wzbudzi emocje, czasami zadziwi” – mówi Katarzyna Życińska, prezes zarządu 38PR & Content Communication.

Nowy zarząd

Prezesem agencji jest jej założycielka – Katarzyna Życińska, która swoje doświadczenie zdobywała m.in. w holdingu mediowym EUROZET, grupie mediowej STARCOM MEDIAvEST oraz Firmie FERAX, gdzie budowała marketing dla marki GATTA. Do zarządu firmy dołączyli Zbigniew Badziak (Wiceprezes Zarządu ds. Rozwoju) – wieloletni dyrektor Biura Reklamy TVP – oraz Grzegorz Jarosz (Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych) – twórca sprzedaży regionalnej Grupy TVN. Wiceprezesi zarządzają także spółką Aldentro Product Placement, specjalizującą się w lokowaniu produktów w produkcjach telewizyjnych i kinowych.

Grono klientów

Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się marki: Ahmad Tea, Bakalland, Grupa Casus Finanse, Ceramika Tubądzin, Cocktail’me, Villa Cottonina, Gatta, IKEA Łódź, Listerine, Malinowe Hotele, Medical Magnus, Michał Szulc, Miralex, Port Łódź, Prima Moda, Sylwia Majdan, Świat się Kręci TVP1, Urban Gal, Viasat Broadcasting.

Firma zrealizowała kilkadziesiąt długoterminowych kampanii na rzecz polskich i międzynarodowych podmiotów m.in.: Jaguar, Land Rover, Instytut Żywności i Żywienia, Ministerstwo Zdrowia, Wawel, Bukovina Terma Hotel SPA, Muzeum Powstania Warszawskiego, Kruger & Matz, MakoLab.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij