Charytatywnie na Facebooku - internauci tworzą bajkę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Charytatywnie na Facebooku - internauci tworzą bajkę

Na Facebooku ruszyła nietypowa kampania charytatywna, w której każdy ma możliwość pomocy małej dziewczynce chorej na wrodzoną łamliwość kości. Wystarczy stać się autorem „Bajki dla Nadii”, czyli opowieści tworzonej przez internautów i… celebrytów.

 W pierwszym etapie zaczynając od słów „Dawno, dawno temu…” rozpocznie się opowieść, którą będą tworzyli internauci w specjalnie przygotowanej aplikacji na Facebooku. W tworzenie i czytanie bajek zaangażował się m.in. Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m2. Bajka zostanie wydana w wersji PDF i wysłana do Nadii. Dzięki zaangażowaniu internautów, ludzie jeszcze chętniej będą dzielić się historią, która dotrze do wielu osób. A przecież im więcej osób się dowie, tym więcej będzie chciało pomóc, także finansowo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dlaczego bajki? Bajka sprawia, że budzi się fantazja… Fantazja dziecka, która jest w stanie pokonać największy strach: przed tym co wyimaginowane, a czasem niestety prawdziwe. Nadia choruje na nieuleczalną chorobę, z którą będzie musiała mierzyć się przez całe życie. Każda pomoc finansowa pomoże w kosztownej rehabilitacji, a każdy wers bajki zostanie przeczytany dziewczynce, aby zabrać ją do krainy fantazji, gdzie wszystko jest możliwe.

Celem kampanii jest zebranie 20 tys. złotych (20zł przekazane przez 1000 osób) na leczenie małej Nadii. Organizatorzy - agencja kreatywna OX Media - dają internautom możliwość pomocy zarówno finansowej, jak i wirtualnej.

- Chcemy zbudować odpowiedni zasięg i zachęcić do pomocy każdego – podkreśla Dariusz Szpak z agencji kreatywnej OX Media – pomóc można oczywiście finansowo, ale również poprzez dodanie wersu bajki lub nagrania video i tym samym rozpowszechnienie informacji o kampanii – dodaje.

W akcję zaangażowały się już pojedyncze osoby, firmy oraz celebryci m.in.: modelka i businesswoman Ilona Felicjańska, piosenkarka Iwona Węgrowska.

Bajkę dla Nadii może stworzyć każdy na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij