TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wykop.pl od lutego w ofercie Goldbach Audience

Goldbach Audience poszerza swoją ofertę o serwis Wykop.pl. Obowiązująca od lutego 2015 umowa obejmuje wyłącznościową sprzedaż powierzchni reklamowej jednej z najbardziej opiniotwórczych stron w polskim Internecie.
O autorze
1 min czytania 2015-03-23

Wykop.pl od lutego w ofercie Goldbach Audience. Sieć reklamowa podpisała umowę na wyłączną sprzedaż kampanii reklamowych. Tym samym Wykop.pl wraca do portfolio Goldbacha po prawie dwuletniej przerwie. W tym czasie sprzedażą powierzchni komercyjnych na stronie zajmowało się Biuro Reklamy Allegro.

Wykop.pl to największy w polskim Internecie, i ciągle rozwijający się, serwis newsowo-społeczniościowy. Według Adama Siedleckiego, dyrektora sprzedaży Goldbach Audience, tym co wyróżnia Wykop spośród innych stron jest aktywna i zaangażowana społeczność, stale wyszukująca, publikująca i komentująca najnowsze treści i newsy. – Dziennie „wykopują” oni ok. 700 linków, które generują średnio 40 tysięcy komentarzy – mówi. – Bardzo często okazuje się, że artykuł, news albo ciekawostka, która jest danego dnia hitem w polskim Internecie, jest właśnie znaleziskiem użytkowników Wykopu – dodaje Adam Siedlecki.

Według najnowszych danych Megapanelu, Wykop odwiedza miesięcznie 1,7 miliona użytkowników.

– Co więcej, jest to bardzo interesująca grupa docelowa – złożona z ludzi młodych, otwartych na nowości, aktywnych w social media i kreujących trendy. Do takich osób trzeba umieć dotrzeć nie tylko poprzez tradycyjną reklamę banerową, ale przede wszystkim poprzez różnego rodzaju niestandardowe kampanie – uważa Siedlecki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jedną z nich jest tzw. wykop sponsorowany, czyli tekst, który pojawia się wśród materiałów „wykopanych” na stronie głównej. Może on linkować do samego landing page’a reklamodawcy, bądź do tekstu o charakterze content marketingowym. Wydawca jest są również otwarty na wszelkie niestandardowe pomysły – konkursy, quizy i gry multimedialne. Adam Siedlecki podkreśla, że obsługa reklamowa Wykopu to dla firmy wyjątkowe wyzwanie. – Musimy ciągle pokazywać marketingowcom nowe, kreatywne rozwiązania reklamowe i uczyć ich jak docierać z nimi do tak wyjątkowej społeczności – twierdzi.

Michał Białek, dyrektor operacyjny Wykop.pl jest pewien, że Goldbach Audience sprosta temu zadaniu. – Zdecydowaliśmy się wybrać Goldbach Audience nie tylko dlatego, że jest to wiodąca na rynku sieć reklamy online – nie mniej ważne były pozytywne doświadczenia z naszej współpracy w latach 2009-2012 – stwierdził.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wykop.pl to już drugi tak rozpoznawalny wydawca, który zasilił w tym roku ofertę Goldbach Audience.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W styczniu firma podpisała z GG Network umowę na wyłącznościową sprzedaż reklam w największym polskim komunikatorze internetowym GG oraz na platformie radiowej OpenFm.