Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wykop.pl od lutego w ofercie Goldbach Audience

Goldbach Audience poszerza swoją ofertę o serwis Wykop.pl. Obowiązująca od lutego 2015 umowa obejmuje wyłącznościową sprzedaż powierzchni reklamowej jednej z najbardziej opiniotwórczych stron w polskim Internecie.
O autorze
1 min czytania 2015-03-23

Wykop.pl od lutego w ofercie Goldbach Audience. Sieć reklamowa podpisała umowę na wyłączną sprzedaż kampanii reklamowych. Tym samym Wykop.pl wraca do portfolio Goldbacha po prawie dwuletniej przerwie. W tym czasie sprzedażą powierzchni komercyjnych na stronie zajmowało się Biuro Reklamy Allegro.

Wykop.pl to największy w polskim Internecie, i ciągle rozwijający się, serwis newsowo-społeczniościowy. Według Adama Siedleckiego, dyrektora sprzedaży Goldbach Audience, tym co wyróżnia Wykop spośród innych stron jest aktywna i zaangażowana społeczność, stale wyszukująca, publikująca i komentująca najnowsze treści i newsy. – Dziennie „wykopują” oni ok. 700 linków, które generują średnio 40 tysięcy komentarzy – mówi. – Bardzo często okazuje się, że artykuł, news albo ciekawostka, która jest danego dnia hitem w polskim Internecie, jest właśnie znaleziskiem użytkowników Wykopu – dodaje Adam Siedlecki.

Według najnowszych danych Megapanelu, Wykop odwiedza miesięcznie 1,7 miliona użytkowników.

– Co więcej, jest to bardzo interesująca grupa docelowa – złożona z ludzi młodych, otwartych na nowości, aktywnych w social media i kreujących trendy. Do takich osób trzeba umieć dotrzeć nie tylko poprzez tradycyjną reklamę banerową, ale przede wszystkim poprzez różnego rodzaju niestandardowe kampanie – uważa Siedlecki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jedną z nich jest tzw. wykop sponsorowany, czyli tekst, który pojawia się wśród materiałów „wykopanych” na stronie głównej. Może on linkować do samego landing page’a reklamodawcy, bądź do tekstu o charakterze content marketingowym. Wydawca jest są również otwarty na wszelkie niestandardowe pomysły – konkursy, quizy i gry multimedialne. Adam Siedlecki podkreśla, że obsługa reklamowa Wykopu to dla firmy wyjątkowe wyzwanie. – Musimy ciągle pokazywać marketingowcom nowe, kreatywne rozwiązania reklamowe i uczyć ich jak docierać z nimi do tak wyjątkowej społeczności – twierdzi.

Michał Białek, dyrektor operacyjny Wykop.pl jest pewien, że Goldbach Audience sprosta temu zadaniu. – Zdecydowaliśmy się wybrać Goldbach Audience nie tylko dlatego, że jest to wiodąca na rynku sieć reklamy online – nie mniej ważne były pozytywne doświadczenia z naszej współpracy w latach 2009-2012 – stwierdził.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wykop.pl to już drugi tak rozpoznawalny wydawca, który zasilił w tym roku ofertę Goldbach Audience.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W styczniu firma podpisała z GG Network umowę na wyłącznościową sprzedaż reklam w największym polskim komunikatorze internetowym GG oraz na platformie radiowej OpenFm.