Nowa globalna kampania Beko z udziałem gwiazd FC Barcelony

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa globalna kampania Beko z udziałem gwiazd FC Barcelony

Beko, druga co do wielkości marka urządzeń AGD w Europie, rozpoczęła nową globalną kampanię reklamową, promującą oficjalną współpracę z klubem FC Barcelona.

Głównym motywem kampanii jest duch zespołowy, a jej premiera odbyła się w niedzielę 22 marca 2015 r., w dzień wyczekiwanego przez fanów piłki nożnej meczu „El Clasico”, w którym FC Barcelona wygrała z Realem Madrid.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W nowym spocie telewizyjnym zobaczymy największe sławy klubu FC Barcelona, w tym Lionela Messiego, Neymara Jr., Gerarda Piqué, Luisa Suáreza i Andrésa Iniestę, którzy wzajemnie wspierają się i inspirują, stanowiąc zgraną drużynę nie tylko na boisku, ale również podczas zasłużonego relaksu. Spot doskonale oddaje zwycięskiego ducha FC Barcelony, pokazując wszystkim jak można zmieniać otoczenie na lepsze, inspirując się duchem zespołu.

W ofercie Beko znajdują się innowacyjne i trwałe urządzenia AGD, dzięki którym codzienne życie staje się łatwiejsze. W nowej kampanii reklamowej Beko zaprasza do swojej drużyny rodziny z całego świata. Kompleksowa kampania, obejmująca spoty telewizyjne, reklamę outdoorową, materiały w wersji drukowanej i cyfrowej oraz inicjatywy w mediach społecznościowych, skierowana jest do odbiorców z całego świata. Fani mogą dołączać do zespołu Beko korzystając z hasztagu #JoinOurTeam.

Hakan Bulgurlu, dyrektor generalny Arçelik Group, do której należy Beko, powiedział: „Ta kampania zbliża do siebie dwie uznane marki: Beko i FC Barcelonę. Jesteśmy niezwykle dumni z zawarcia czteroletniej umowy o oficjalnej współpracy sponsorskiej i jesteśmy przekonani, że nowa kampania reklamowa umocni globalną pozycję naszej marki. Podziwianie gry światowej klasy piłkarzy przypomina nam wszystkim jak wiele można osiągnąć dzięki duchowi drużynowemu.”

Tülin Karabük, dyrektor ds. marketingu globalnego, dodał: „Beko oferuje urządzenia, które za sprawą inteligentnych, innowacyjnych rozwiązań każdego dnia ułatwiają rodzinom wykonywanie obowiązków domowych, zmieniając codzienność na lepsze. Mamy nadzieję, że nasza nowa kampania podkreśli jak wiele można osiągnąć, czerpiąc inspirację z ducha współpracy - nie tylko na boisku, ale i we własnym domu.”

Michał Grzeliński, dyrektor ds. marketingu na Polskę, Czechy i Słowację podkreśla, że nowa kampania jest skierowana do wszystkich odbiorców: „Wierzymy, że ta kampania przełamuje konwencję i jest skierowana zarówno do kibiców Barcelony, jak również do wszystkich tych, którzy grają w drużynie, zwanej „rodziną”, wspólnie pokonując codzienne wyzwania i wspólnie świętując zwycięstwo”.

Obecnie możemy oglądać międzynarodową wersję spotu, jednak przygotowywana jest adaptacja na rynek polski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij